<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, December 20, 2012

The Lion Of Cairo (Emir Of The Knife #1) by Scott Oden

  Description:
 On the banks of the ageless Nile, from a palace of gold and lapis lazuli, the young Caliph rules as a figurehead over a crumbling empire. Cairo is awash in deception. In the shadow of the Gray Mosque, generals and emirs jockey for position under the scheming eyes of the powerful grand vizier. Egypt bleeds and the scent draws her enemies in like sharks. Yet, the Caliph has an unexpected ally,the Old Man of the Mountain who holds the power of life and death over the warring factions of the Moslem world, and he sends his greatest weapon into Egypt. He sends a single man. An Assassin. The one they call the Emir of the Knife.

Like the works of Robert E. Howard and Chabon’s Gentlemen of the Road, Oden masterfully blends history and adventure to create a rollicking tale of intrigue and thunderous battle set against the true jewel of the Arabian Nights, medieval Cairo.

Descriere: 
 Pe malurile veșnicului Nil dintr-un palat de aur și lapis lazuli, tânărul calif domnește peste un imperiu în ruină. Cairo este cuprins de înșelătorii și minciună. În umbra Moscheei Cenușii, generali și emiri se întrec în a pune mâna pe funcții sub ochii uneltitori ai marelui vizir. Egiptul sângerează, iar mirosul îi face pe dușmani să roiască precum rechinii. Totuși, califul are un aliat neașteptat. Bătrânul de pe munte ce deține puterea vieții și a morții asupra facțiunilor beligerante din lumea musulmană. El dezlănțuie cea mai puternică armă a sa în Egipt. Un singur om. Un asasin. Acela pe care toți îl numesc Emirul Cuțitului.

Precum în lucrările lui Robert E. Howard sau în Gentlemen of the Road a lui Chabon, Oden amestecă cu măiestrie istoria cu aventura pentru a crea o poveste exuberantă, plină de intrigi și lupte tumultuoase pe un fundal demn de O mie și una de nopți, Cairo în vremurile evului mediu.

9 comments:

Anonymous said...

daca apare si in limba romana o iau cu siguranta! e super tare subiectul

Anonymous said...

GZM....nu e "frumos" din partea ta sa ne prezinti asa carti...si sa fie toate numai in engleza :(. Si pe mine ma atrage descrierea :).

GZM said...

Asa sunt eu "naughty" :))

GZM said...

Asta am, asta prezint. V-am spus ca nu o sa pun la intamplare, ci doar carti pe care eu le-as citi.:)

Anonymous said...

Ai postat mai multe carti care mi-au trezit intereseul, insa, in afara de Safari Insangerat, toate cred ca au fost in engleza :(..

GZM said...

Imi pare rau, dar asta e situatia cu editurile de la noi. Traduc aiureli sau nu traduc nimic. De aceea m-am reorientat si eu pe cele din strainatate.

CCAM said...

Elena - o sa caut si in ro; stiu cateva reusite.. sa le organizez un pic

Anonymous said...

Multumesc Mona! Asta, presupunand, ca eu sunt Elena :).. :))
Nimeni nu imi zice Elena si nu ma identific cu numele :).

CCAM said...

Ok Cristina Elena - tu erai Elena; sunt inca cu ochii in calculator la lucru si mi-e dor de-o carte de placere. Daca ai mota cat am citit saptamanile astea 2 de lucru intens cred ca as mai trece me raboj vreo 20 de carti...