<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sunday, December 9, 2012

Concurs Decembrie - Jocurile foamei (vol.1-3) de Suzanne Collins

Inițial ne gândiserăm să lăsăm surpriza concursului Jocurile Foamei pentru 26 decembrie, ziua în care vom sărbători cu voi Crăciunul. Apoi am zis că e mai bine să-l demarăm acum, pentru că astfel veți avea  timp să vă înscrieți. Parerea noastra despre serie o puteti afla aici.

Aşa că, dacă doriți seria Jocurile Foamei, completați formularul şi Succes!


PRECIZARE IMPORTANTĂ
Pentru că ne-a fost livrat volumul 1 deteriorat, dacă nu se rezolvă problema (e prima dată când se întâmplă cu această librărie online) şi/sau în funcție de împrejurări, câştigătorul va primi seria în formatul primei ediții:


a Rafflecopter giveaway
Castigatoarea este SIMONA HUSARU

79 comments:

Unknown said...

De Ion Creanga orice!

Andreea said...

Cred ca Maytrei :-?.

Unknown said...

Au fost multe carti din lectura suplimentara care mi-au placut. ''Creanga de aur'', ''Maitreyi'', ''Cartea nuntii'', ''Enigma Otiliei'', ''Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi'', ''Domnisoara Christina'', si multe altele.

Unknown said...

Am citit o gramada de lecturi suplimentare in scoala. Ce mi-a retinut atentia a fost "Domnisoara Christina" a lui Eliade. Pur si simplu m-a fascinat povestea ei...

Unknown said...

Enigma Otiliei a fost singura lectura suplimentara care mi-a plăcut, în rest,nu pot spune ca sunt atrasa se scriitorii romani și de operele acestora...

Crina|| booktwist_ said...

Da, am gasit si carti care mi-au placut printre care "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi", "Nunta in cer", "Eningma Otiliei".

Lina said...

Da, mi-au placut foarte mult De veghe in lanul de secara si Maitreyi.

Stefan C. said...

Da, era tot o carte de fictiune. Paraca Tabara de Louis Sachar.

YuLiAnDrEeA said...

Nup,pana acum nimic.

LoStInDr3aMs said...

surprinzator,da,chiar mi-a placut ceva...Rebecca!!!e o carte senzationala;;)

Daria said...

Domnisoara Christina

Alice D said...

Oh...cele mai multe, in special, Creanga, Caragiale, Enigma Otiliei..in niciun caz Rebreanu

Lorena's blog said...

Cartea care mi-a placut foarte mult a fost Charlie si fabrica de ciocolata :X

Bianca said...

Morometii,de Marin Preda :)

The little one said...

de obicei nu citeam lectura suplimentara dar la un momentdat m.a surprins un titlu care zacea pe foaia data de profesoara ”Invitatie la vals”...asa ca m.am dus usurel la biblioteca...am luat singurul exemplar care era tiparit in 86 si in doua zile eam ceva de genu ”de ce s.a intamplat asta....ei doi trebuiau sa ramana impreuna”....deci dupa ce am citit aceasta carte am ramas pur si simplu masca si o recoamand tuturor

Sabryy said...

Da! Ciresarii <3

Sabryy said...

A, si Harry Potter (acum mi-am amintit). Toata lumea zicea ca e super buna cartea aia, dar am renuntat mereu la ea, pana mi-a dat-o profesoara. Nu regret nici umpic!! <3

Ralu said...

In general nu am fostdezamagita de ele si chiar am descoperit ca imi place literatura clasica. Cele mai reusite mi s-au parut Enigma Otiliei, Cartea nuntii, Padurea spanzuratilor, Nunta in cer si Baltagul.

Ghanda said...

Nu m-a impresionat in mod deosebit vreun roman pe care a trebuit sa-l citesc, insa prin intermediul lecturilor pentru scoala am descoperit ca imi place poezia, in special Blaga si Eminescu.

Cosimina said...

Au fost multe carti recomandate de profesori care chiar mi-au placut:Moara cu noroc , citesarii, La Medeleni.....Singura carte care am citit-o foarte greu pentru ca nu mi-a placut a fost Mara.

Alexandra Ioana said...

da,doar un singur roman mi-a placut la liceu,este vorba de:ultima noapte de dragoste,intaia de razboi de camil petrescu.....mi-aduc aminte ca am vazut si filmul ecranizat dupa carte in regia lui sergiu nicolaescu:X

Cadar Lavinia said...

Nu prea am citit lecturile de la scoala...Mi s-au parut mereu plictisitoare...

cristina-elena said...

Da,
De veghe in lanul de secara de J.D. Salinger

Anemona said...

Ion de Liviu Rebreanu

Geo. said...

Uh.. Mara??

Lost For Words said...

maitreyi Mircea Eliade

Sara said...

Cireșarii. Sunt recunoscătoare că profesoara ne-a obligat să citim aceste cărţi. Sunt o parte importantă din copilăria mea.

Unknown said...

mi-au placut aproapte toate.Ion.Morometii,Domnisoara Christina,Maitreyi,Sarpele,Rem,Crima si pedeapsa,Femeia nisipurilor,Nuvele de Caragiale,Moara cu noroc,Ultima noapte de dragoste intaia noapte de razboi,Maestrul si margareta,Eseu despre orbire...Nu mi-a placut deloc Enigma Otiliei.

Unknown said...

Au fost multe carti pe care le-am citit, dar ce mi-a placut atunci a fost "Moara cu noroc" si "Maitreyi"

natașa said...

Jane Eyre... sau Cei trei muschetari !

Lissa ღ said...

Hmm...Singur pe lume.. a fost genialaaa!:)

dya_dyana said...

Au fost multe carti care mi-au placut, cum ar fi: Ion, Maitreyi, Enigma Otiliei, Moara cu noroc s.a.

Unknown said...

oho mi-au placut multe Maitreyi, Moara cu noroc, madam bovary

Corina Saftoiu said...

Au fost unele de la engleza care mi-au placut. Cel mai bun exemplu e "La rascruce de vanturi"

Unknown said...

Ion de Liviu Rebreanu, si, spre uimirea mea mi-a placut

Nina said...

Exuvii de Simon Popescu a fost o lectura surprinzatoare! Mi=-a placut enorm de mult

Unknown said...

eram fascinata de operele lui Eliade. mi-au placut foarte mult Maitreyi, Romanul adolescentului miop, Nopti la Serampore.

Unknown said...

La tiganci de Mircea Eliade.Mi-a placut foarte mult.

Stephany said...

Enigma Otiliei si Maitreyi au fost bunicele :)

Alina said...

Am citit-o in clasa a 5a cred, Ocolul pamantului in 80 de zile de Jules Verne.

Smiling Miss said...

Da, am citit toate cărțile pe care a trebuit să le pregătim la școală. Mi-au plăcut în mod special „Ultima noaptea de dragoste, întâia noapte de război”(Camil Petrescu), ”Maitreyi”(Mircea Eliade), „Moromeții”(Marin Preda), tot ce Caragiale și de Marin Sorescu.

Iar în afara școlii, mi-au plăcut „La răscruce de vânturi”, „Jane Eyre”, „Mândrie și prejudecată”, etc.

Loooolly said...

Da, de curand am citit "De veghe in lanul de secara". Nu numai mie mi-a placut, ci intregii clase si cand profesorul de romana ne-a ascultat a ramas surprins sa vada ca stim de la prima pana la ultima pagina actiunea.

Andreea Florentina said...

TIn minte ca mi-a placut Enigma Otiliei si Maitreyi.

Tyna said...

Am citit lecturi suplimentare,dar nu mi-au placut absolut delco!au fost plictisitoare!

TheoRyaMarya said...

Dap, 10 negri mititei mi-a placut foarte mult.

Nesquik_BadGirl said...

Sincer, eu nu mai tin minte vreo lectura suplimentara care sa-mi fi placut in scoala. Din cate imi aduc aminte, toate erau obligatorii. Cu toate acestea, mi-au placut Enigma Otiliei si Cartea Nuntii de George Calinescu.

Anonymous said...

Am terminat de muult scoala, dar eu eram ciudata care citea toata lista de lecturi. Si aproape toate imi si placeau :)

Unknown said...

Ciresarii, e singura lectura suplimenatara pe care as reciti-o. :D

lalala said...

morometii si maitrey

Cristinab said...

suflete tari de camil petrescu

Anonymous said...

Enigma Otiliei... Doamne cat mi-a placut!

Ellena said...

mi.au placut cartile scrise de Jules Verne pentru ca aveau multa actiune..dar am mai citit carti interesante tot pentru scoala ca: "Baiatul cu pijamale in dungi", "Imparatul mustelor", "Vanatorii de zmeie" si cateva povestioare...

Unknown said...

Ion de Liviu Rebreanu si Enigma Otiliei

Law said...

Succes tuturor, eu am deja cartile si sunt grozave! :D

meduza said...

Multumim pentru concurs. Moara cu noroc de Ioan Slavici si Baltagul de Mihail Sadoveanu, surprinzator, mi-au placut foarte mult :)

Cristina said...

Mi-a placut Maireyi, pe care am citit-o petru ca ne trebuia la scoala dar si Domnisoara Christina

Petcu Melania said...

Daaa, am avut o surpriza extraordinara cand am citit M-am Hotarat sa Devin Prost. O carte care mi-a placut la nebunie :D

Anonymous said...

Mi-au placut mai multe, dar cum am terminat scoala cu mult timp in urma, nu-mi mai amintesc prea multe, totusi printre acestea au fost "Ciresarii", "Lorelei", "La Medeleni", cartile lui Jules Verne, "Singur pe lume", "Oliver Twist", "David Copperfield", "Invitatia la vals", "Nunta in cer", "Ultimul mohican" si multe altele. :)

Bivolaru George-Cristian said...

O carte care mi-a placut la nebunie:Winnetou

Addicted to kryptonite said...

O carte care mi-a plăcut în mod deosebit? Maitreyi mi-a rămas în suflet

Unknown said...

Au fost destul de multe, printre care Maitrey, Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi, Patul lui Procust, amintirile lui Caragiale etc.

Lorely said...

Printre alte lecturi suplimentare in timpul scolii, am citit Padurea spanzuratilor, un roman psihologic pe care l-as reciti din nou cu aceeasi ardoare. Cred ca o sa-l recitesc cat de curand, uitasem cat de mult m-a fascinat! :)

Cipryan said...

Nu tare , sincer majoritatea cartilor care le-am avut pentru scoala mi-au displacut.De aceea m-am refugiat in lecturile fantasy , paranormal care ma incanta tot timpul :D

Unknown said...

daaaa, singura carte care mi`a placut a fost Ion de Liviu Rebreanu...

JustLaugh said...

toate mi se par cam plictisitoare, dar una singura care mi-a placut foarte mult si am recitit-o este Cişmigiu et Comp. de Grigore Băjenaru

cassady said...

Gaudeamus - Mircea Eliade

crybv said...

Am citit cam tot ce se cerea la scolala.Toate mi-au placut.

horade said...

Imi aduc aminte cu placere de seria "Ciresarii" a lui Constantin Chirita.
La fel mi-au placut foarte mult cartile lui Alexandre Dumas (avandu-l personaj pe D"Artagnan), cele ale lui Karl May ("Winnetou") sau bineinteles ale lui Jules Verne(magnifica "Douazeci de mii de leghe sub mari").
Mai puteam sa citim si altceva decat ce era prevazut in programa scolara, ca de altfel si acum, doar ca acum in literatura, au mai aparut si vampirii, varcolacii si alte "entitati" paranormale drept personaje principale...;)

Simona said...

Cred ca au fost mai multe interesante insa cel mai mult mi-a placut Zece negri mititei de Agatha Christie, pe care am citit-o in clasele primare :D

Denisa C said...

Hmm, cred ca singura lectura pentru scoala care mi-a placut a fost "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" de Camil Petrescu.

Unknown said...

Au fost cateva carti citite pentru scoala care chiar mi-au placut, de exemplu Maitreyi sau Enigma Otiliei. Intr-o vara, pe lista de lecturi suplimentare am avut si Doi ani de vacanta de Jules Verne, pe care am devorat-o, chiar mi-a placut mul.

Jacqline said...

Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi de Camil Petrescu ♥

Unknown said...

Cartea citita pentru scoala,care mi-a placut cel mai mult este Harry Potter si piatra filozofala.

Ştefana Alexandra said...

Am citit La răscruce de vânturi şi mi-a plăcut, probabil pentru că aparţine literaturii universale clasice, în general îmi plac toate cărţile de gen.

Nya said...

Enigma Otiliei & De veghe în lanul de secară. :)

Awaked said...

"Ion", "Moara cu noroc" si "Maitreyi " mi-au placut destul de mult

DeeXD said...

Da,am citit si lecturi suplimentare,dar singura care va avea mereu un loc special este "Enigma Otiliei". M-a fascinat faptul ca Otilia a ramas o enigma chiar si in ultimul moment.

Geoo;x said...

Da, cred ca prin clasa a 4-a...Singur pe lume de Hector Malot.Din pacate, artile pe care ni le dau acuma sunt ca o pastila amara pe care nu vreau, dar trebuie sa o iau!

dana71 said...

In special de scrierile lui Caragiale, de care am fost mereu indragostita.