<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sunday, December 2, 2012

Castigator Luna Noua DVD si Elixirul vietii

Castigatoarea Elixirului vietii este:

PAUN CATALINA CEZARINA

Castigatoarea DVD-ului Luna noua este:

GFC:katherine
Dan Daiana 

FELICITARI!

Asteptam numele voastre si adresele complete! Maine trebuie sa ajungem la posta asa ca, daca trimiteti datele in seara asta, maine le expediem. Altfel aveti sapte zile pentru a trimite datele.

9 comments:

Unknown said...

Felicitari castigatoarelor!! :)

Unknown said...

bravo fetelor ma bucur sincer pentru voi

Law said...

felicitari fetelor!! :D

Unknown said...

de fiecare data cand vad paun ma entuziasmez.apoi vad ca e catalina,nu eu.o sa castig vreodata un dvd?:(((

Denisa C said...

Felicitari!:)

Unknown said...

Felicitari!

Diana said...

Multumesc mult. Am trimis datele.

Ralu said...

Felicitari! :)

Anonymous said...

Multumesc frumos pentru carte, mi-o doream fffffffffffffffffffffff multttttt! Da Nastya si eu patesc la fel cand vad Paun undeva, oricum stai linistita, in maxim 2 ani imi schimb numele:))