<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, December 13, 2012

Concurs Decembrie Sunt Legenda

Acum ceva timp, v-am prezentat filmul I Am Legend (aici) si acum ne-am spus ca ar fi bine sa va dam sansa sa cititi si cartea.

Cu siguranta va va placea!
Daca o doriti si vreti sa va incercati norocul, completati formularul.

Succes!
a Rafflecopter giveaway
Castigatoarea este: Alexandra Gheorghiev

7 comments:

meduza said...

Am vazut filmul, si tare mult mi-ar placea sa citesc cartea. Multumim pentru concurs :)

Denisa C said...

Nu pot sa imi amintesc numele cainelui, Sam-Samantha,parca. Foarte frumos filmul, m-a intristat putin:).

Unknown said...

fain filmul:D...multumim :*

Ely said...

am vazut filmul, am citit cartea
Intre film si carte e o diferenta de la cer la pamant.

GZM said...

@Elena G, mi-ai citit comentariul la film? Apasa pe "aici" din paranteza. :D

Ely said...

ups de data asta nu am mai citit recenzia pentru ca am vazut filmul imediat ce a aparut :D sorry
Filmul mi-a placut foarte mult. Am auzit ca este o carte hop mi-am cumparat-o si eu . Mi-a trebuit cam 6 luni sa o termin desi eu citesc cam in 3 zile o carte.

GZM said...

@Elena G, nu-i nimic. :))
In buna (sau proasta, depinde cum o iei) traditie editurile folosesc chestia asta cu "Tie in" la coperti pentru a atrage public. Insa nu merge tot timpul. Dupa cum ai observat si tu, unele filme nu sunt ecranizari ale cartilor, ci doar se folosesc de o idee din roman. :D