<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, December 28, 2012

Cartile MELE

Ati sesizat literele capitale din titlu, da?
Multumesc CP si CB (daca vor sa iasa din anonimat le voi scrie numele intreg) pentru frumoasa surpriza pe care ne-ati facut-o. Felicitarile sunt puse frumos acum langa brad. Nu aratam bradul pentru ca a avut deja unele batalii cu pisicile... E inca frumos, dar e prea mandru sa se arate... nearanjat la patru ace.

10 comments:

Dana said...

OMG that is so awesome you are very lucky!!!

CCAM said...

@Dana - I want to share it. I just wait to hit 400 GFC! :D :D

Anonymous said...

Vorbesc doar în numele meu, mă bucur că v-a plăcut felicitarea! :)
Sărbători fericite în continuare!

Unknown said...

Ce frumoase sunt cartile de fapt sunt 2 la fel nu? :-?.. oricum, cartea pare interesanta :D
Si felicitarile sunt dragute... frumoasa surpriza pe care ai primit-o :)

Dana said...

Congrats! That is great! I was very happy when my blog got 400 followers!

Ralu said...

Foarte frumoase, si cartile si felicitarile. Lectura placuta!

CCAM said...

@Ancka - da, sunt doua la fel, i-am luat si nepoatei mele pentru ca ii dadusem si celelalte volume aparute pana acum. Este vorba de Seria Lux de Jennifer L. Armentrout. E o serie reusita.

Adelina Eneșca said...

Super cartile!

Unknown said...

Sarbatori fericite in continuare. Si la cat mai multe surprize placute :*

Simona said...

Foarte frumoase cadourile! Lectura placuta! :D