<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, December 7, 2012

Concurs Decembrie Cronicile Lumii Pamantene de Licia Troisi


Aceasta este una dintre seriile care mi-a plăcut în mod deosebit. Am citit-o acum vreo doi ani şi mi-e dragă de atunci. Atât de dragă încât i-am lăsat un mesaj autoarei, iar eu nu fac aşa ceva mai niciodată. Pentru că merită o prezentare pe îndelete, vă spun doar că are tot ceea ce îi trebuie şi poate fi citită orice vârstă ați avea. E un carusel al întâmplărilor, trăirilor şi destinului. Sper să vă trezească interesul!

Dacă vi l-a trezit, completați formularul de mai jos pentru a avea şansa ca Moş Crăciun să v-o aducă în dar. Singura condiție pe care trebuie s-o îndepliniți este să fiți prietenul nostru GFC, iar asta se poate rezolva foarte uşor.

Succes!
a Rafflecopter giveaway
Castigatoarea este:Iulia Andreea aka IULIA (GFC)

68 comments:

Unknown said...

o sa fiu si la pc,mai putin insa,ca iar imi tipa mama in cap;))

shosetzua96 said...

Normal.Nu pot sa ratez un asa eveniment.

Corina Saftoiu said...

Bien sur.

Anemona said...

nU pot sa ratez o asa ocazie clar!:D

Stefan C. said...

Clar, o sa fiu! :D

Addicted to kryptonite said...

Sper că da, nu ştiu nimic încă. Probabil că mă voi pregăti pentru ziua mea, de Sfântul Ştefan :-s

Anonymous said...

I'm an internet addict, asa ca da, o sa fiu cu siguranta :))

Crina|| booktwist_ said...

Sper sa fiu asta daca nu-l fac la bunici unde internetul e ceva ireal si departe:))

Geoo;x said...

Da, daca nu as sta la calculator probabil ma-si plictisi:))

ByBy said...

Sigur o sa fiu! :)

meduza said...

26 de-cem-bri-e. Notat. Aici o sa fiu :)

Ralu said...

Bineinteles, nu as rata aceasta ocazie. :)

Geo. said...

ABsolut!!!

YuLiAnDrEeA said...

Sigur :)

Adela C. said...

Sper ca da!

Cristina Criss said...

Cu siguranta! :)

Cosimina said...

Cu siguranta!

Law said...

DA, normal :D

Unknown said...

Voi fi aici:D

R3musak3 said...

Bineinteles! :D
Dennysse

Ely said...

Cu siguranta!

Oana H. said...

Bineinteles. :)

Miss Butterfly said...

Normal :D

Sabryy said...

Sigur ca da!

Petcu Melania said...

Normal ca voi fi ;)

Unknown said...

Presimt ca pe 26 voi fi la munca asa ca bineinteles ca voi imi veti tine de urat ;)

Unknown said...

eu nu o sa fiu :(( ca nu am net acasa :|..dar o sa urmaresc de pe tel :D

Ghanda said...

Daca nu plec de acasa cu ai mei sau cu prietenii, atunci garantat voi fi aici :)

bufnita pufoasa said...

Cu siguranta.

Andreea Florentina said...

Desigur ca da.

Anonymous said...

Cat de tare!!! Chiar vreau cartile acestea!

Anonymous said...

Desigur ca voi fi! Nu prea comentez eu prea des dar urmaresc blogul cu mare drag!

Łάω♥ said...

normal ca da~!!!

Mirela said...

da...daca nu sa am treaba

Andreea said...

Da.Este ziua de odihna.

Unknown said...

cu siguranta :)

TheoRyaMarya said...

Normal!

dya_dyana said...

cu siguranta!

lalala said...

can;t wait

alexa ioana said...

Cu siguranta o sa fiu pe blogul Mythical Books:X

cassady said...

pana la 19.00 dupa lucrez,servesc patria si poporul :)

Unknown said...

cu siguranta!

Crisstina M said...

Clar! Nici nu se pune problema :D

Unknown said...

Da, daca nu voi fi in alta parte, voi fi la calculator, deci si aici. ;))

!Melamine said...

Fara indoiala ca voi fi aici!!:))

Lorena's blog said...

da o sa fiu:)

Anonymous said...

categoric, nu voi rata ocazia, mai ales ca in sfarsit voi fi linistita si voi dispune de timp liber. :)

Cristinab said...

daca voi avea acces la internet, sigur ca da! :)
multumim pentru concurs.

Alice D said...

In principiu da, daca nu, macar cu gandul!

Bianca said...

Da,normal ca da.Numai sa am acces la internet :D

Bianca said...

Da,normal ca da.Numai sa am acces la internet :D

Larisa Oana said...

Nu stiu daca o sa pot sa fiu alaturi de voi :(
Sarbatorim ca in fiecare an la bunica, care nu are internet. O sa iau laptop-ul mamei cu mine, sper sa prin ceva net :))

Iulya Elena said...

Cred ca da...depinde unde o sa fiu...:-?

Lorely said...

Sper sa reusesc sa fiu alaturi de voi! Inca nu am planuri pentru sarbatorile de anul asta, asa ca sunt sanse 80% sa pot sta in fata pc-ului! :) Si fiind si pe 26, cred ca o sa fiu prezenta sa sarbatorim impreuna!

Unknown said...

Sigur voi fi alaturi de voi. Nu cred ca plec nicaieri anul acesta asa ca abia astept sa petrecem Craciunul impreuna.

Bonnie Ithil said...

Cred ca da :D

Simona said...

Voi incerca sa ma alatur voua :D Nu stiu ce plannuri vor fi in acea perioade (rude, etc).

Denisa C said...

Sunt mereu pe blog, gata sa vad ce postari noi mai sunt.Desigur, nu voi pierde o zi asa grozava pe Mythical Books.:)

Niahara said...

Cu siguranta :)

Jacqline said...

Sper ca da ! :D

Ştefana Alexandra said...

Nu ştiu, poate doar dimineaţă, pentru că seara mă aşteaptă o petrecere din moment ce e ziua mea de nume.

Nya said...

Desigur. :)

Unknown said...

Cu siguranta!:D

DeeXD said...

Am descoperit blog-ul astazi,dar deja mi-e drag,deci cu siguranta voi fi pe aici :].

Larisa said...

Da, desigur!

The little one said...

sigur ca da...cum sa nu:)

Lissa ღ said...

Categoric!

dana71 said...

Va fi o zi interesanta...