<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, May 16, 2014

Concurs (RO) Zi dupa zi de David Levithan

Descriere editura:

Zi dupa zi un alt trup.

Zi dupa zi o alta viata.

Zi dupa zi indragostit de aceeasi fata.

Un adolescent care-si spune, simplu, A, se trezeste in fiecare dimineata intr-un alt trup, traind o alta viata. Niciodata nu e prevenit in legatura cu locul unde se va afla sau persoana in trupul careia va fi. A s-a impacat cu situatia lui si chiar si-a stabilit cateva reguli „de supravietuire“: Niciodata sa nu se ataseze prea tare. Sa evite sa fie remarcat. Sa nu se implice.

Totul pana intr-o zi cand se trezeste in corpul lui Justin si o cunoaste pe iubita acestuia, Rhiannon. Regulile sale stricte nu se mai aplica. Pentru ca, in sfarsit, a gasit pe cineva alaturi de care vrea sa ramana pentru totdeauna, zi dupa zi.

O poveste fascinanta, ce lanseaza o provocare: putem iubi cu adevarat pe cineva menit sa ia alta infatisare in fiecare zi?

Castigatorul a fost anuntat pe 25 mai.

a Rafflecopter giveaway

7 comments:

AliceNeko said...

Multumim pentru concurs
Am auzit ca este o carte ce merita citita.

Unknown said...

Suna bine, mi-ar placea sa o citesc.

Roxi. said...

De cand am auzit prima oara de cartea asta am vrut sa o citesc.Sper sa am ocazia ,penru ca e superba.Multumim pentru concurs! :)

Unknown said...

Multumim! Imi place subiectul cartii!

Unknown said...

De multa vreme vreau sa citesc aceasta carte, am auzit multe lucruri frumoase despre ea..

Loredana Adriana said...

Nu am citit inca nimic de David Levithan si chiar sunt curioasa cum scrie si daca mi-ar placea atat de mult cum se spune. Multumim pentru concurs!

O. said...

Am auzit multe despre cartile scrise de acest autor.Multumim pentru aceasta ocazie!