<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sunday, February 3, 2013

Concursul... mediilor pentru studenti

Aflati in mijlocul sesiunii (sau pe acolo) speram ca nu ati uitat de concursul nostru special pentru voi. Pentru a va da un impuls (daca cumva era nevoie) ne-am zis sa va amintim de promisiunea noastra de a-l rasplati pe studentul cu cele mai bune note cu o carte la alegere in valoare de 10 Euro sau 45 lei.

Asa ca... puneti-va cu burta pe carte!
Succes!

6 comments:

Andreea said...

Bafta tuturor studentilor :*!

Unknown said...

Bafta tuturor!hai ca am luat cateva note bune...poate,cine stie?

Anonymous said...

Ce frumos din partea voastra. Eu mai am doua examene la care trebuie sa ma duc la marirea notei, in rest stau super bine.
In orice caz, bafta tuturor studentilor la sesiune.

Simona said...

Ma bucur ca am terminat si eu sesiunea ieri :D Acum pot rasufla usurata! Mi s-a afisat ultima nota si poate ma inscriu si eu maine in concurs, cand am mai mult timp liber.
Succes tuturor! :D Sa scapati cu bine de sesiune!

Unknown said...

mai am unul luni la 8 dimineata si scap.

Unknown said...

am trimis.sper ca e ok poza.