<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, February 7, 2013

Concurs Dragobete 2 - Probabilitatea Statistica de a te indragosti la prima vedere de Jennifer E. Smith

Sunt încă atât de încântată de gestul frumos al Ancăi Eftimie şi al editurii Epica, încât nu mai am răbdare până mai târziu! Trebuie să postez acum concursul.
Azi am ridicat coletul cu precomanda de la PROBABILITATEA STATISTICĂ DE A TE ÎNDRĂGOSTI LA PRIMA VEDERE şi am avut parte de o surpriză: un exemplar în plus, de protocol. Pe acesta îl păstrez eu, pe al meu vi-l ofer vouă şi pe al treilea… văd eu… probabilitatea statistică spune că va ajunge la nepoata mea. O să vedem dacă probabilitatea devine certitudine. Probabil că da.

Acum, singura certitudine este că cel ce va ieşi câştigător va primi un exemplar din Probabilitatea Statistică… Multumesc Anca, multumesc Epica!
Succes!

a Rafflecopter giveaway

8 comments:

Cristinab said...

multumim pentru concurs si succes tuturor! :)

Alexandra Ioana said...

pff multumim din tot sufletul pentru concurs >:D<,sunteti absolut minunati.

Denisa C said...

Probabilitatea ca eu sa ma indragostesc de cartea aceasta este foarte mare:)).
Editura Epica face o treaba minunata,sunt deja o multime de carti pe care le vor publica la noi si care chiar merita.:)
Multumim pentru concurs.Succes tuturor!

Unknown said...

Vă mulțumim pentru concurs ! ^ ^

giorgiana said...

o carte grozava, as fi bucuroasa s-o castig

alexa ioana said...

multumim pentru concurs!!!:)

alexa ioana said...

multumim pentru concurs!!!:)

NADIA CANDREA said...

multumesc pentru concurs!