<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sunday, November 4, 2012

Cartile mele

S-a intamplat ca zilele astea sa tot pun imaginile unor carti ce vor vedea/abia au vazut lumina tiparului si sper sa nu va fi plicitisit. Oricum, cele de azi sunt ale noastre, cumparate sau livrate (pre/comandate anterior) saptamana asta.



Abia astept sa le citesc!!!

Ups! Dupa ce ca GZM si-a luat doar o carte, am si uitat sa o arat! E vorba de Zombie Killer. Am pus-o impreuna cu "surioarele" ei sa nu fie singura :D

19 comments:

Anonymous said...

Bad girl! Again... :))
Lectură plăcută!
Cred că este mai mult decât un drog pentru noi cumpăratul cărţilor.. Eu chiar dacă am foarte multe cărţi în bibliotecă pe care vreau să le citesc tot mă uit după cărţi pe net, să văd ce mai îmi cumpăr..(şi mă apucă odata sau de două ori pe lună o nebunie să îmi cumpăr cărţi, parcă sunt posedată, până nu dau drumu la o comandă nu mă simt bine :D), Andrei îmi mai zice "numai faci şi tu pauză din cumpărat cărţi" :))..
Şi dacă ajungem la mall tot spre librării trag decât să intru într-un magazin de haine sau încălţări :). Deşi, din librării am renunţat să îmi mai cumpăr cărţi, doar în cazul în care au vreo ofertă ceva, au preţuri destul de mari, iar pe net ofertele sunt multe şi bune.

Anonymous said...

Mona având în vedere că tu ai mai mult spor la citit, cred că este normal să îţi cumperi mai multe cărţi :).
Investiţia este pozitivă, având în vedere că le vor citi şi copii..

CCAM said...

@ Cristina E - recunosc sunt vinovata!!
DAR am descoperit ca cititul de placere reprezinta pt mine pastila antistres, iar atunci cand am timp recuperez foarte repede.

Cat despre magazine asa si eu! Prefer sa intru in librarii sau raioane carti/filme decat in cele de haine si pantofi unde ajung doar de necesitate.. sau cand ma loveste cheful schimbarii de imagine. :)) Si cum ceea ce nu-mi place acum la mine doar eu pot schimba...mai rar
(cat despre bijuterii le prefer pe cele facute sau alese de GZM :-> :-> :->

CCAM said...

@Cristina - pana am scris eu raspunsul a venit si com tau 2! Chiar vr sa aduc argumentul cu copiii (si nepoata) :))

Unknown said...

Lectura placuta!
Coperta cartii Poison Princess e superba!
Sunt tare curioasa cum se desfasoara actiunea in cartea Frumosii pentru ca deja s-a produs o schimbare si am o presimtire ca nu e tocmai in bine.
Oricum, toate cartile sunt interesante..probabil ca o sa ne spui si ce se va mai intampla cu Dru, iar de restul nu mai vorbesc.

Anonymous said...

Cărţile şi bijuteriile pot fi folosite şi de generaţiile viitoare, pe când hainele şi încălţările doar de noi, până se "deteriorizează" (nu găsesc un cuvânt mai bun acum) sau până nu ne mai vin :D..
GZM este o cutie a Pandorei..

Ale Criss said...

Wowowowow! Super carti! Lectura placuta!

GZM said...

@Cristina Elena, cred ca a fost un compliment comentariul, nu? :))
Poate sunt eu Zombie Master sau Lord of Realm dupa cum m-a poreclit Geo, dar stiam ca Pandora cand a deschis cutia a dezlantuit toate relele in lume.
Sau ma insel? =)))

Anonymous said...

Compliment GZM, bineinteles, la comentariul Monei ca poarta bijuterii facute de tine..!

GZM said...

Mi-am dat seama, dar am vrut sa fac o mica gluma...:))

Alexandra Ioana said...

lectura placuta >:D<
sa le pastrati sanatosi:X
sunt geniale toate,imi place foarte mult coperta la frumosii:X

Smiling Miss said...

:) Am citit Scarlet..în format electronic ce-i drept...dar mi-a plăcut foarte mult.
Minunate cărți. Să nu uitați niciodată cât de norocoase sunteți să le aveți.

O duminică frumoasă!:)

GZM said...

@Smiling Miss, doar CCAM e fata.
Eu, GZM sunt baiaaaaaat! =)))

Smiling Miss said...

:DOff...mamă şi cât m-am gândit dacă să fie sau nu aşa. Măcar te-ai amuzat de greşeala mea:D:D Îmi cer scuze, dragă CZM. Nu a fost cu intenţie. Mă ierţi, da?

O seară frumoasă!:)

GZM said...

E GZM :))
George si ZM de la Zombie Master dupa cum mi-a spus Geo si s-au obisnuit fetele.

Smiling Miss said...

=))))acum a fost o greşeală de tastatură
Gata, m-am făcut de râs de 2 ori. Ce penibil mă simt acum..:D

GZM said...

Chill Smiling Miss! =))

Lynn K. said...

Awesome haul! I absolutely loved Scarlet by A.C. Gaughen, can't wait to see what you think of it. :)

Simona said...

Multe carti adaugate :D Foarte frumoase! Lectura placuta :D Imi place mult coperta la Poison Prince <3 Sa ne zici cum e :D