<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, October 24, 2012

Fantasy Time - Lady Symphonia or Nathalia Suellen

Ati fost curiosi sa stiti cine e creatorul unora dintre cele mai atragatoare desene ce va incanta ochii?


Operele acestei artiste braziliene au impus-o si in lumea cartilor, printre clientii ei numarandu-se edituri ca Random House, PenguinGroup, Simon&Schuster, Scholastic, dar si autori independenti, fotografi si alti artisti. Cred ca ati recunoscut imaginile, nu-i asa? 


Artista este Nathalia Suellen



Lady Symphonia


Daca vreti sa vedeti mai multe dintre lucrarile si ale ei "vise morbide", dati un click pe acestea sau aici. (Este, de asemenea, sursa noastra de informatii.)

8 comments:

Anonymous said...

Îmi place poza cu fata din cimitir :) şi pozele după site-ul lui Lady Symphonia..şi muzica.

Alexandra Ioana said...

si mie imi place poza cu fata din cimitir,mi-aduce aminte de copertile gothice ale lui lauren kate :">

CCAM said...

@Cristina Elena - ma bucur ca te-ai uitat pe site-ul artistei; asta a si fost intentia: sa va trimitem direct la sursa.

@Alexandra Gh. - Lauren Kate este una dintre admiratoarele artistei; dupa cum ti-ai dat seama, lucrarile acesteia se regasesc pe copertile cartilor scrise de autoare - intr-o forma "personalizata"

Alina P said...

Wow! E foarte talentata!

Andreea said...

Se vede ca are talent.Sper sa vedem cat mai multe creatii de ale ei si pe coperti romanesti :D.

Alexandra Ioana said...

da,mi-am dat seama foarte bine de acest lucru mona

CCAM said...

@Alexandra Ghe. - nici nu am inteles altceva Alexandra, desi ai folosit "mi-aduce aminte" :D

Cristinab said...

foarte talentata!
pe deviantart am descoperit-o :)