<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sunday, October 21, 2012

Concursul mediilor

Pentru ca a trecut o luna din primul semestru si scoala merge in ritm normal, vroiam sa va aducem aminte ca, desi nu e inca afisat pe coloana din dreapta, Concursul mediilor - atat pentru elevi, cat si pentru studenti - e in desfasurare.
Asadar, puneti-va si mentineti-va cu "burta pe carte" pentru ca cea mai buna medie isi poate alege orice carte - care poate fi procurata "normal"- inclusiv de pe Bookdepository, in valoare de 45 lei sau echivalent 10 euro.

Succes!
Recapitulare:
Principalele conditii pentru a castiga Concursul mediilor sunt:
- obtineti cea mai buna medie
- urmariti Mythical Books via GFC

14 comments:

Sabryy said...

O duc mai bine decat ma asteptam, din moment ce-am luat 10 la bio! :))

Anonymous said...

uuu acum chiar tresa ma pun cu burta pe invatat....Si cum va putem demonstra nota?Sunt cam noua in concursul asta:))

CCAM said...

@Lu Luu - fiind vorba de medii, puteti face o poza paginii mediilor din carnet si sa o trimiteti pe adresa blogului; La subiect - email - sa treceti "Concursul mediilor" si numele vostru.
Mediile voastre nu vor fi facute publice. Vom anunta doar media castigatorului - doar daca vreti.
Elevi - data limita prima zi de vacanta
Studenti - prima zi a Semestrului 2. Fiind vorba de facultati poate vom stabili o alta zi pentru ca stim cum merge secretariatul...

Ralu said...

Foarte interesant!
As invata mai bine stiind ca as putea primi o carte pentru asta. :))

andra lavander said...

nu prea am cum sa uit de medie, tinand cont ca imi petrec cateva ore bune pe zi incercand sa iau note bune si alte cateva ore bune blestemandu-i pe cei care au inventat scoala si atatea materii fara rost si sent

Andreea said...

Asta da stimulare pentru a invata mai bine :d

CCAM said...

@andra lavander - Stim ca unele informatii sunt sterpe, dar trebuie! De aceea incercam sa va consolam si noi cum putem (si sa va "ambitionam" prin orice metode:D)

Alexandra Ioana said...

eu nu ma bag:))
ca am terminat scoala si liceul,asa ca stau in banca mea,le urez succes tuturor care vor participa >:D<

Anonymous said...

Multumesc mult pt informare.Acum tresa dau tot ce e mai bun.:)

Cristinab said...

pisicu ala parca e de plus! :))
succes tuturor participantilor!

Andreea said...

Chiar trag tare.O sa-mi bucur si parintii asa si o sa am si o sansa la un premiu.

Anonymous said...

Trebuia sa inventati concursul acum doi ani cand am terminat liceul cu 10 pe linie:), acum in ultimul an la facultate nu o sa stau excelent cu notele:D una mai sus alta mai jos....cred ca unde mi-am ales nepotrivit facultatea....in fine, succes celor care participa, este un stimulent bun faptul ca va puteti cumpara o carte daca aveti media cea mai mare!

TheoRyaMarya said...

Am si eu o intrebare. Cum facem, trimitem o poza ca carnetul de elev sau ce? Si daca da, poza doar cu media, sau sa se vad anumite lucruri...?

Cristina said...

Buna. As vrea sa particip si eu la concurs dar nu stiu care este adresa blogului unde pot trimite media. As fi recunoscatoare daca m-ati ajuta :)