<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, September 28, 2012

Thank you, Mimi Jean Pamfiloff!

Dupa cum stiti mi-au placut mult primele doua volume din seria Accidentally Yours: Accidentally in Love with... A God? si Accidentally Married to... A Vampire?

Cand autoarea Mimi Jean Pamfiloff a anuntat aparitia volumului 3, Sun God Seeks... Surrogate?, buna dispozitia mi-a fost un pic umbrita pentru ca nu putea fi procurat de pe Smashwords. Asta pentru ca de la "librariile" care au disponibil titlul nu poti procura ebook decat in anumite formate . Lasandu-i un mesaj de genul " Te roooooog, spune-mi ca va fi cartea si pe Smashwords!" am avut surpriza deosebit de placuta ca Mimi Jean Pamfiloff sa-mi faca cadou unul din preaputinele exemplare in format tiparit - paperback.
Va dati seama asadar ce bine ma simt acum, admirandu-l!!



12 comments:

Anonymous said...

Felicitari! Lectura placuta!

CCAM said...

Multumesc Cristina! :D :D :D

Geo. said...

oooh, cat de fain :X:X
Bravo, bravo! :*
Lectura placuta!

Anonymous said...

Pot sa-mi dau seama cum te simti, daca iti place seria si ai primit cartea de la autoare. Putin extaz sau mai mult? :))
De Craciun mi-am cumparat o carte care mi-o doream foarte mult, am fost super happy. Lol! Defapt, eu am luat-o din raft si tata mi-a cumparat-o :).

CCAM said...

e bine sa avem un barbat pe care sa contam, nu? fie el sot sau tata?=)) mai bine cu amandoi sau chiar si cu un frate =))

Am un sentiment de satisfactie cand vad ca (mai) exista asa oameni placuti si generosi.

Scylla said...

Ce frumos din partea ei.Felicitari!Si bineinteles lectura placuta!

CCAM said...

Da, foarte frumos, mai ales ca gestul ei nu a fost "provocat", ci a fost o reactie spontana!! Nu i-am scris nimic altceva si nici inainte nu am vorbit cu ea, doar aveam dat like la pagina de faceb.

Sunt sigura ca partea a 3-a o sa fie un deliciu! Sper! Vreau! Trebuie sa fie!

Scylla said...

Atunci chiar ca a fost un gest foarte frumos din partea ei.

Si imi imaginez ca va fi mortala cartea...mai ales ca primele volume au fost superbe.Cred ca abia astepti sa o citesti :)))

andra lavander said...

spor la citit

Anonymous said...

Tata s-a nimerit sa fie cu mine atunci, defapt era si iubitul meu sot, cand a vazut tata ce carte mi-am luat a zis sa fie cadou de ziua mea (desi mama s-a mirat de pretul cartii :))).
Sotul meu este pro sa-mi cumpar carti si sa citesc.. Cateodata mai glumim si zice ca, atunci cand o sa fim in pana de bani sa vindem din carti :))). Sau, "iti mai cumperi multe carti?".. LOL! Love him!

Cristinab said...

OMG! felicitari si lectura placuta!
asteptam o recenzie luunga si cu multe citate!

Alexandra Ioana said...

felicitari,lectura placuta >:D<