<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Tuesday, September 11, 2012

Concursul mediilor

Cei care ma "cunosc" stiu deja ca sunt un parinte responsabil si aceasta responsabilitate se extinde si asupra voastra! Asa ca, in bunul meu (sper ca asa il considerati) obicei mi-am zis sa continui Concursul tezelor, dar sa-l transform in Concursul Mediilor pentru a va stimula...

M-am gandit sa-l facem in doua Sectiuni: "scoala" si "facultate" pentru ca studentii nostri s-au simtit lasati pe afara. Dovada se va face cu carnetul de note pe care toti ar trebui sa-l aveti oricum completat. La Facultate putem pune o limita de timp rezonabila in care sa-mi transmiteti "poza" carnetului, astfel incat sa-l puteti completa, iar la Scoala data limita va fi a doua zi de vacanta. Putem sa separam si gimnaziu de liceu daca vreti.

Pana incepe scoala aveti timp sa-mi spuneti daca vreti Concursul si sa veniti cu propuneri de organizare. Vom cantari fiecare propunere si vom decide noi.

A!!! Poate fi un castigator sau mai multi (la fiecare Sectiune) in functie de "performantele" voastre curiculare. Castigatorul isi va putea alege orice carte doreste, bineinteles intr-o limita de pret rezonabila pe care o voi stabili.
Ce spuneti, vreti?
Astept raspunsurile voastre!


19 comments:

Unknown said...

Foarte interesant concurul poate am sa particip si eu

CCAM said...

Poti participa linistita, doar eu vad mediile - nu le voi publica asa ca nimeni nu tb sa aiba emotii. Trebuie doar sa invatati!!!!

Andreea said...

Asta da stimulare Mona:))Ma bag si eu:)) Mai ales ca acum am scapat de materiile urate=))

Simona said...

Foarte buna ideea! Stimulent pentru toti cititorii :D Succes tuturor daca se va face concursul :D

Geo. said...

Good! Buna ideea! ; )

Unknown said...

super concursul felicitari pacat ca eu nu mai am cartent de note din calsa a hmm cred ca 4 :)) sunt clasa a 10 si tot nu am carnet :))

Łάω♥ said...

GENIALA IDEEA!

Anonymous said...

Succes cu concursul Mona şi baftă participanţilor!
Dar noi, cei care am terminat-o de ceva vreme cu notele şi carnetele? :)))

CCAM said...

@ Cristina Elena - nu stiu? curatenia de Craciun?=))))))))))
Dati idei pentru cei copti!

@Bella Bella - te duci la diriginta si o intrebi ce sa faci si/sau cumperi carnet de note, il completezi cu datele tale si depui cerere la secretariat/directie sa ti-l avizeze. Important e sa vad numele tau, notele si jos semnatura parintelui; gasesti tu o cale!! Succes!

Unknown said...

Foarte interesant concursul. Cred ca o sa particip

Anonymous said...

Curăţenia de Crăciun? :))) Nu am nici o şansă să particip, mai ales să câştig la aşa ceva :))..
Mi se pare o idee bună concursul tău, ar trebui să-i stimuleze pe mai tinerii cititori.
Sper să aveţi cât mai mulţi participanţi.
Ar trebui şi un premiu de consolare ceva, nu toată lumea se descurcă bine şi cu cititul şi cu carnetul de note :).
Drept dovadă eu, azi am citit până acum şi nu m-am apucat de curăţenie :D..

Sabryy said...

Si eu voi participa :D

KittygoesFoxy said...

Eu incep clasa a9-a, asa ca nu stiu daca ma voi putea descurca la fel de bine ca pana acum (ma acomodez destul de greu si cunosc o singura persoana in tot liceul-care nu e in clasa cu mine). Voi participa, oricum, ma va stimula sa muncesc mult:)
Daca va fi cu note si medii, nu cum a fost anul trecut, cu teze, cred ca ar fi ok sa facem o fotografie, cu toate ca nici asa nu este extrem de sigur-se poate imprumuta carnetul altui coleg:))
Eu as zice totusi ca ai vostri cititori sunt destul de sinceri si nu vor fi probleme.

Larisa Oana said...

Super ideea! Ma bag si eu.
Nu am nicio problema cu aratatul mediilor;)) Chiar daca nu cred ca vor fi la fel de bune pana acum, nu trebuie sa ma rusinez cu ce medii o sa am. Cat o sa invat, atat o sa merit:D

CCAM said...

Ma bucur ca sunteti incantati de concurs. Parintii vostri au cu ce sa se mandreasca! Bravo!

Acum ma duc sa fac "elicopterul" pt concurs - abia am ajuns acasa!

LoStInDr3aMs said...

suna bine!!!poate ma bag si eu:) nu stiu sigur...acum sunt a zecea si incep cu pshilogia plus ca la fizica(Desi nu sunt la real) am o profa care ne omoara la propriu....daca scap si anul asta,voi fi cea mai fericita!;;)

vese said...

Buna idee,de abia astept!

Stephany said...

Cea mai tare idee :)
Ma gab si eu. Asa am si eu mai multa ambitie sa invat :)

Unknown said...

Super...intru si eu in joc.