<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sunday, February 3, 2013

Winner Who is hotter?

Dupa cum se vede KANAME este cel mai ce! Asta pentru ca eu am dreptul de veto. Recunosc ca la fel de mult imi place si ZERO, doar ca nu vreau ca el sa ramana cu Yuki...

DAR in alegerea raspunsului castigator nu a contat optiunea voastra sau preferinta mea, ci mai mult reactia voastra si modul in care v-ati sustinut parerea.
Acestea fiind spuse, castigatoarea este 
RALU
Felicitari!
Regulilele le stii; daca nu, vezi pagina "Concursuri"

4 comments:

Ralu said...

Chiar eu sunt? Vă mulțumesc mult de tot. Și mă bucur să văd că îl preferați pe Kaname.^^
Trimit mailul acușica.

Diana said...

Felicitari Ralu!

Andreea said...

Felicitari :*!

Simona said...

Felicitări, Ralu! :D