<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sunday, February 17, 2013

Dragobete Parerea Voastra / Your Opinion

Pentru a sărbători Dragobetele ne-a venit ideea de a organiza un concurs Părerea Voastră în care va trebui să vă alegeți personajul favorit masculin (respectiv feminin în cazul băieților) şi să vă argumentați alegerea. Personajul poate fi din carte sau film şi voi aveți mână liberă în susținere.

Vor fi doi câştigători: unul ales de voi (comentariul cu cele mai multe voturi) şi unul ales de noi.
Puteți lăsa comentariul până duminică 24 februarie, la ora 14.00, iar votul se va da de la ora 14.00 la ora 20.30.

Vă încumetați? Dacă da, SUCCES!


English:
Dragobetele is the Romanian folkloric celebration of love and it’s the equivalent of St. Valentine.

To celebrate Dragobetele, we had the idea to organize a competition “Your Opinion” in which you have to choose your favorite male character (or female character for boys) and advocate your choice. The character can be from a book or movie and you have free hand in your assertion.

There will be two winners: one chosen by you (the comment with the most votes) and one chosen by us.
You can leave the comment until Sunday, 24th February, at 14.00 and the vote will be given from 14.00 to 20.30 (Romanian Time, UTC+2).

Do you dare? If so, SUCCESS!

(We will establish the prize)

15 comments:

meduza said...

Deci pot să las comentariu? Gata, îl las.
Eu îl aleg pe Dimitri Belikov din Academia Vampirilor. De ce fac atac de cord de fiecare dată când citesc/aud/visez/văd/mă gândesc la el? Am să încep prin a-l descrie. Dimitri este rus. Am spus tot cu asta, nu? Da, am cam spus. Dar simt nevoia să mai adaug :D. Are părul lung, până la umeri şaten deschis, ochii căprui, e înalt şi foaaaarte chipeş. Cam aşa, ca un zeu. Este gardian la Academie, şi ucide strigoi într-o veselie -am făcut şi rimă :))-. Pe lângă toate minunăţiile de mai sus pe care le poate face Dimitri, mai are şi un zâmbet care poate să vindece un căţeluş ce stă să dea colţul, este dur ca o stâncă, (de fapt, stânca pare un tort de mere, în comparaţie cu Dimka), citeşte romane western, poartă un duster (haină lungă, ca cei din Vestul sălbatic) şi are un accent rusesc adorabil :) Ce mai face Dimitri? Hmm, păi e atât de minunat încât străluceşte, ăă.. pe întuneric. E dulce tare, cu toate prostiile lui Zen, vrea să protejeze pe toată lumea şi îi cam reuşeşte, în mare parte. Îl iubesc pentru că e curajos, loial, puternic şi încăpăţânat, se gândeşte mereu la siguranţa celorlalţi, pentru că are accent rusesc, -da, am mai zis-o- şi pentru că arată ca un Zeu :x

Mulţumim pentru concurs :D

Katherine said...

Heeei buna. In primul rand vreau sa va multumesc din fuflet pentru concurs. In al doilea...pfiu, trebuie sa incep sa aleg nu? Alegerea mea este Myrnin din Vampirii din Morganville. Da stiu, ce alegere ciudata. Dar cum poti rezista unui accent nebun,a unei infatisari ataaaat de dulci. Pe bune, fiti atenti- par negruu,lung si ondulat, cu niste ochii marii si negrii,inalt iar atunci cand zambeste face gropite. Hmmm. Myrnin este unul dintre cei mai vechi, puternici si periculosi,de fapt sunt sigura ca este cel mai periculos, vampir din Morganville. Este putin-mai-mult cam nebun,dar toanele lui il fac si mai atragator si lucreaza ca om-de-stiinta in propriul sau laborator,impreuna cu ucenica lui Claire. Serios, incep sa o urasc pe Claire. Pasiunile lui sunt cititul, experimentele periculoase si ciudate, enervarea ucenicei lui,si sa se dusmaneasca incontinuu cu Oliver. Pe langa calitatile pe care le-am enumerat pana acum, il iubesc si pentru faptul ca are tot timpul un plan in desfasurare, este curajos,puternic,melancolic,sarcastic si cateodata chiar exasperant, si mai ales pentru romantismul sau stravechi.
Acesta este Myrnin, personajul meu favorit din oricare carte ever:))

Anonymous said...

Sa ma grabesc sa scriu pana nu cred altii ca ii copiez :)) Vad ca Dimitri si Myrnin sunt deja luati. Ce-as spune eu despre ei, din moment ce si eu ii admir pe-amandoi?
Poate ca il ador pe Dimitri pentru ca arata superb, dar mai ales pentru ca e loial, determinat, un zeu in lupta, puternic, care reactioneaza repede in orice situatie si cu mintea limpede, dar cu o inima foarte buna :)
Sau poate ca imi place mult Myrnin pentru ca e un vampir superb, cu o doza buna de nebunie, cu loialitatea clar plasata, necrutator cu dusmanii, dar impresionant cu prietenii si ... cu replici spirituale :))
Cum acestia 2 au fost deja alesi, imi voi alege alti 2 :D
Imi place Cian din trilogia Cercului. Cian e un vampir care are aproape un secol, frumos, bogat, destept, care la timpul potrivit alege sa lupte alaturi de fratele lui geaman impotriva celorlalti vampiri si a creatoarei lui, care la un alt moment potrivit alege sa sufere din dragoste decat sa o transforme in vampir pe femeia iubita, alege sa nu stinga acea lumina care o reprezinta ea oriunde merge. Dupa castigarea razboiului impotriva celorlalti vampiri, Cian primeste de la zei sansa de a alege intre a ramane vampir in continuare sau a redeveni om, iar el renunta la nemurire si la luxul in care traia pentru a trai o viata de om alaturi de iubita lui. Dar mai presus de toatea astea, cat a fost vampir mai multe secole la rand a luptat impotriva naturii lui si a setei de sange uman, refuzand sa ucida oameni si hranindu-se cu sange animal. N-avea niciun motiv sa lupte altaturi de fratele sau, iar ca vampir nu se poate spune ca avea constiinta care sa-l mustre, dar totusi a ales calea cea buna.
Al doilea personaj care il ador este Nate Ford din filmul Leverage. Nu e extraordinar de frumos, nici vreun tinerel de 20 de ani, dar are o minte sclipitoare si conduce o echipa de escroci si hoti, cu ajutorul careia ajuta oamenii disperati ce au nevoie de ei. Ce-mi place la el? In afara de inima lui buna si metodele neconventionale de a ajuta pe altii, imi place felul in care deduce reactiile si actiunile celorlalti, pe astea bazandu-se cand isi face planurile pentru furturi. Imi mai place si faptul ca in situatii neprevazute se adapteaza repede si modifica planurile ca sa scape cu bine el si echipa lui.
Stiu, am scris un intreg roman aici, dar n-am putut sa scriu mai putin. Mai mult s-ar putea desigur :)

Unknown said...

Eu nu am citit cartile pe care le-ati citit voi si o sa va vorbesc despre un personaj despre care nu stie prea multa lume.O sa va spun ce stiu despre el din film,pentru ca nu strang niciodata bani destui sa pot cumpara cartea.

Este vorba despre Devdas din filmul cu acelasi nume.Omul asta isi iubeste prietena din copilarie de cand era mic si nu o sa poata fi cu ea.Parintii il trimit la studii in Anglia pentru a-l desparti de Paro,vecina sa saraca,a carei familie nu e placuta de parintii lui,oameni foarte exigenti.
Povestea se desfasoara pe frumoasele meleaguri ale Indiei.

Dupa 15 ani,Devdas se intoarce acasa.Se va reintalni cu Paro,cea care a pastrat flacara iubirii aprinsa in tot acest timp si la propriu si la figurat pentru ca a tinut arzand o candela atata amar de timp.Ea se duce in toiul noptii la el sa-i vorbeasca si astfel onoarea ei e patata desi nu s-a intamplat nimic.Iubirea lor e interzisa de dogme si idei fixe.Ea se va casatori cu un om batran,divortat,ciudat,care nici nu vrea sa doarma cu ea,vrea doar mama pentru cei 2 copii.El o va duce la nunta,plang amandoi de mi se face atata mila de plang si eu,mai rau decat la titanic.

El va pleca la un prieten si se va apuca de bautura,incecand sa inece golul din suflet ce pare ca nu-l lasa sa respire.O curtezana se indragosteste nebuneste de el si il tine la ea in casa,dar el nici nu se uita la ea.In ochii lui apare doar chipul divin al lui Paro.O jigneste spunandu-i ca e o stricata si nu-i ajunge la degetul mic lui Paro.

Curtezana vrea sa o cunoasca si se vor intalni datorita unei sarbatori in care Paro trebuia sa aduca acasa o ulcica de pamant de la usa unei curtezane.Se vor imprieteni,dar nu pot fi vazute impreuna datorita rangului social atat de diferit.O lume de contraste,o lume mistica,in care iubirea dainuie pe veci,in care obiceiurile si cutumele incorsetetaza suflete tinere.Devdas simte ca mai are putine zile si se intoarce cu trenul in satul lui Paro.

Paro simte ca ceva se intampla.La portile inalte ale fortaretei in care traieste ca o prizoniera acum se face valva mare,un om scuipa sange si striga o fata pe nume Paro.Paro afla de la un servitor,isi da seama ca a venit dupa ea si fuge spre portile mari sa il vada.Portile i se inchid in fata ochilor si ea cade ca o pana in genunchi plangand,el moare la cativa metri de ea.Doar poarta ii desparte.

Am plans in hohote la filmul asta si am auzit ca in carte totul ar fi descris mai bine si ar fi mai emotionant.Poate pana la Craciun o sa ajung sa o vad in mana mea.

Stiu ca nu exact genul de carte care va place voua,dar am incercat si eu.

Cristinab said...

Ah! ce concurs frumos!

Aleg din toata imina sa va vorbesc despre una dintre primele mele iubiri.
S-a intamplat sa fiu in liceu, prin cl a 11 cand ma plictiseam si butonam telecomanda inainte de somn, cand?! l-am vazut!
prima data i-am observat ochii, aveau o forma de parca nu mai vazusem ochii baietilor in viata mea. erau de un albastru sclipitor, desi erau tristi si cu lacrimi m-au curerit.
este vorba despre personajul principal din serial Prison Break, este vorba despre Michael Scofield.
nu stiu cati dintre voi v-ati uitat la serial, eu am fost disperata dupa el, intr-un mod... natural nu din ala bolnavicios. adica cautam totul pe internet, tot felul de stiri, le povesteam prietenelor toate episoadele, mi-am corup prietenele sa se uite cu mine, chestii pe care orice fata de liceu le-ar face. nu? :D
am toate sezoanele Prison break, inclusiv filmul the final break pe dvd si in fiecare an imi pun cate un dvd si ma uit. ma uit la acel personaj de care nici acum nu m-am plictisit desi am vazut toate sezoanele de 6 ori cap coada, plus de .. multe ori mici fragmente, pt ca imi era dor de anumite momente.
michael scofield este un geniu intelectual, un protector si un om cu o putere de empatie enorma. lupta pentru fratele lui, lupta pentru viata Sarei - iubita din serial- si lupta pentru propria viata m-a tinut cu sufletul la gura mereu. sacrificiul pentru prietenie pe durata serialului a fost una de invidiat.
blandetea lui michael, intensitatea cu care o iubeste pe Sara, desi scenele cu ei 2 sunt putine, a schimbat ceva la mine. in sens bun. cred ca suna prostesc, dar dupa ce am vazut prison break am avut o alta deschidere fata de lume.
sunt unele filme, sau seriale sau carti au un altfel de impact asupra noastra, ne intra in subconstient si nu ne parasesc toata viata.
poate de asta le placem atat de mult si am vrea sa le aratam si altora frumosul descoperit acolo.

multumim pentru concurs, succes tuturor!

Anonymous said...

Personajul masculin favorit este Nicholas Rogers care mi-a marcat copilaria, el jucand in serialul Tv Fantaghiro (Pestera monstrului Sacru-Cave of the Golden Rose, dat de curand si pe Euforia si Pro Cinema, in copilaria mea a rulat insa pe Pro tv in 1997-98, daca nu ma insel, fiindca a fost ulterior redifuzat de cateva ori) in anul 1993si 1994, unde a interpretat rolul personajului biblic Tarabas. Multi dintre voi probabil ca il stiti din filmul Piratii din Caraibe (Caraibi in italiana) unde actorul a interpretat rolul lui Ferrante ,,Malasorte” Albrizzi sau din filmul italian celebru ,,Maria, Figlia del suo figlio, in rolul lui Isus! Tarabas, apare in partea a 3-a si in partea a 4-a din aceasta mini-serie. Tarabas este un personaj malefic, un vrajitor, care afla despre o profetie in care se spune ca unul din copii regelui il va invinge si pentru a se impotrivi profetiei el isi trimite armata intunericului pentr a-i rapi pe toti copii din regat. Este imperios necesara o descriere a celor 5 parti pentru a intelege despre ce este vorba si de ce mi-a placut de Tarabas. In primul rand vreau sa va recomand melodia serialului-Mio Nemico (My enemy) scrisa de Amadeo Minghi, extrem de linistitoare. Si fiindca este vorba despre un basm genial pentru copii dar nu numai (imi amintesc ca parintii mei erau fascinati in aceeasi masura ca si mine), contine toate personajele specifice: printi, printese, varjitori animale, pietre si plante vorbitoare. Fantaghiro este numele personajului principal feminin, o printesa razboinica, fiica regelui acelui tinut. Intr-o zi, tatal sau primeste o provocare la duel din partea unui dusman Romualdo, iar atunci regele apeleaza la Fantaghiro pentru a se duela cu printul Romualdo, fiind cea mai curajoasa dintre surorile sale. In partea a 2 a Fantaghiro si Romualdo planuiesc sa se casatoreasca insa nunta lor este intrerupta de catre un eveniment neplacut, si anume, rapirea regelui, tatal lui Fantaghiro, de catre Regina Neagra-Black Queen. In partea a 3a apare dupa cum v-am spus, personajul Tarabas, care da ordin sa fie rapiti toti copii. Cand copii surorilor lui Fantaghiro, nepotii ei, devin victimele acestui ordin, Fantaghiro si Romualdo incearca sa-i salveze, insa Romualdo cade intr-un rau vrajit si se transforma in piatra. Fantaghiro nu il poate salva decat intr-un singur mod, trebuie sa il caute pe Tarabas. In partea a 4a un nor negru ameninta sa distruga tot ceea ce atinge, iar in momentul in care norul se apropie de castelul lui Fantaghiro, aceasta impreuna cu printul Parsel incearca sa intoarca norul negru la originile sale. De aceasta data, Fantaghiro se intalneste cu Tarabas, si fac un pact,acesta promitandu-i ajutorul, alaturi de printesa Anjelica, care este indragostita de Tarabas. In partea a 5a Fantaghiro este capturata de Regina Neagra, mama lui Tarabas, insa cum intr-un basm finalul este unul fericit, Fantaghiro scapa si se casatoreste cu Romualdo. Se zvonea ceva si de partea a 6a dar proiectul a fost abandonat dat fiind ca partea a 5a a fost cam prost realizat.

Anonymous said...

Nu v-am dat prea multe detalii despre ce o sa se intample in final cu Tarabas, fiindca va recomand sa il vizionati, gasiti episoadele complete pe youtube in limba engleza, nu vreau sa va stric farmecul. Si acum sa revin la motivul pentru care l-am ales pe Nicholas Rogers ca actor favorit! In primul rand pentru ca este un tip frumos, care in prezent arata la fel de cool pentru varsta lui, tinand cont ca este trecut de 40 de ani, si pun pariu ca orice pustoaica, si nu numai, s-ar topi dupa el ca inghetata la soare: )! In al doilea rand fiindca multi nu il cunosteau din acest serial, poate doar cativa de seama cu mine, din generatia mea, care urmareau serialele bune date in copilaria noastra (nu ca acum), si cu aceasta ocazie il descoperiti mai tarziu, dar nu-i nimic, sper sa va fascineze la fel de mult, si daca aveti copii sa nu ezitati sa il vizionati cu ei(autorii blogului Cremona si George stiu ca aveti o fetita si nu ar strica sa il vizionati impreuna). In al 3-lea rand, pentru ca eu eram fascinata de povesti si basme, si tot timpul eram de partea binelui, niciodata nu tineam cu cei rai, dar aici am avut o revelatie : )) daca o pot numi asa, imi doream atat de mult ca printesa Fantaghiro sa il dea uitarii pe Romualdo si sa ramana impreuna cu Tarabas, incat am fost foarte dezamagaita ca s-a casatorit cu printul Luminii si nu cu cel al Intunericului, desi intre cei doi a existat o chimie, o conexiune, atunci cand Tarabas a ajutat-o pe printesa Fantaghiro(puteti da un search pe youtube sa vizualizati scene in love with Tarabas and Fantaghiro), deci am fost in bad team Tarabas! In al 4-lea rand pentru ca Tarabas a jucat in serialul favorit al copilariei mele, si nu in ultimul rand, pentru ca pentru prima oara cand m-am indragostit de un print a fost vorba despre Nicholas Rogers aka Tarabas, la varsta frageda de 6 ani: )), si am decis sa ii scriu scrisori cu litere de tipar, ca doar asa stiam sa scriu: )) care se presupunea ca mi le puneau parintii dimineata cand plecau la servicu, la posta, cand ei de fapt erau destinatarii, asa cum faceau atunci cand ii trimiteam scrisori lui Mos Craciun, misivele nu ajungeau la destinatie…:).

Anonymous said...

Trebuie sa va fac o precizare importanta, la varsta de 5 ani am invatat alfabetul, familia s-a ocupat de educatia mea, in asa fel incat la 6 ani si ceva, stiam sa citesc subtitrarile serialelor, si imi aduc aminte ca acesta a fost primul serial la care am inceput sa citesc subtirarea cu drag! Pentru toate motivele enumerate mai sus, dar mai ales pentru pirincipalul motiv, acela ca Tarabas a reprezentat ,,idolul”copilariei mele care m-a determinat sa ii trimit biletele din frageda pruncie:) nu imi ramane decat sa va doresc vizionare placuta la serial, si sper sa va incante si pe voi la fel de mult cum m-a incantat si pe mine, si ma incanta si in prezent de fiecaredata cand il revizionez si rememorez niste amintiri din copilaria mea draga!

Anonymous said...

mi-am impartit parerea in 3 parti fiindca nr caracterelor era mult prea mare! motivele pentru care am ales acest personaj se regasescinsa in al 2 lea raspuns, celelalte sunt doar niste prezentari pentru a intelege mai bine personajul, pentru a va familiariza cu atmosfera

Alexandra Ioana said...

Personajul meu preferat nu este nici Dimitri,nici Adrian din Academia Vampirilor,insa,este tot un personaj din aceasta serie scrisa de Richelle Mead.Este vorba de nimeni altul decat Christian Ozera.Poate va intrebati cu totii de l-am ales pe el,si pot sa spun doar ca m-am saturat sa fiu Team Dimitri,Team Edward,Team Damon sau Team Stefan,asa ca l-am ales pe Christian din mai multe puncte de vedere si pentru ca este foarte diferit fata de restul personajelor.El este unicul copil al parintilor sai Lucas si Moria Ozera si singurul nepot al matusii sale Natasha Ozera.Christian a căzut în dizgrație după ce părinții lui au ales să se transforme în Strigoi. Acestia au fost ucisi de catre Gardieni in fata lui,iar acesta ramane in grija matusii sale Tasha Ozera.Cand ajunge sa invete la Academia Sf Vladimir le cunoaste pe Rose si Lissa si incetul cu incetul se indragosteste de frumoasa Lissa,nu-I asa ca ii adorabil? Are 17 ani si detine puterea focului,deci inseamna ca poate fi fierbinte si pasional uneori :>.E inalt cu parul brunet,are ochii de un albastru atragator si transparent.Prin faptul ca va spun aceste lucruri despre Christian Ozera,sper ca cu aceasta ocazie veti ajunge sa il indragiti,pentru ca merita si eu va las o multime de motive pentru care sa il adorati.Dupa parerea mea consider ca este de o mie de ori mai bun ca Dimitri si Adrian.Am destul de multe personaje care le ador (ma refer la cele masculine,desigur) dar Richelle Mead m-a facut sa-mi aleg acest incredibil personaj:X.Mai bine zis fierbinte:> si sunt extrem de curioasa sa vad ce actor va fi ales pentru personajul sau.Christian e sarcastic si rautacios uneori,dar mi se pare normal,pentru ca parintii lui au fost ucisi in fata lui si a fost transformat de buna voie in moroi.Acesta nu are multi prieteni,pentru ca unii moroi sunt batuti la cap (ca sa zic asa) si nu il vad ca pe un tip extraordinar cu o putere incredibila de a detine magia focului.Stiu ca multa lume ii apreciaza pe Dimitri si Adrian,insa,sper ca cand vor citi seria si vor face cunostinta cu Christian Ozera isi vor da seama ca este un tip pe cinste chiar daca la inceput nu pare un tip prea simpatic.Cu timpul ajungi sa il adori pur si simplu.Pe la inceputul seriei cand ajunge sa o cunoasca pe Lissa,cei doi se imprietenesc si intre ei se infiripa o relatie de dragoste care mai tarziu devine din ce in ce mai intensa si mai pasionala.Pentru personajul sau din film mi-ar placea tare mult sa fie ales actorul Gaspard Ulliel pentru ca se potriveste absolut perfect cu Christian.Gaspard s-a nascut in Boulogne-Billancourt, Hauts-de-Seine,Franta si are 28 de ani.A jucat prin mai multe productii,printre care: Ultimatum (2009), Paris, je t'aime - Paris, je t'aime - Orasul iubirii (2006) si multe alte filme si seriale.In concluzie spun ca imi doresc sa existe printre voi macar unul caruia sa-I placa acest personaj si care sa-I admire personalitatea,caracterul si puterea pe care o detine.Este primul moroi de care m-am indragostit,l-am indragit si acum abiaastept sa-l vad si in film.

Unknown said...

Eu il aleg pe Daniel din "Damnare" de Lauren Kate.Imi place foarte mult acest personaj,cum este descrisa atitudinea lui fata de Lucinda,pe care o protejeaza mereu.Si cand spun mereu,spun in fiecare viata,la fiecare 17 ani.O iubeste nespus de mult,insa in viata descrisa in carte,o evita cat de mult posibil,pentru ca s-ar putea ca aceasta viata sa fie ultima.Insa Luce se indragosteste irevocabil si iremediabil din prima clipa in care il vede.Si el cedeaza,pastrand un secret urias,dar o protejeaza de fiecare data,pentru ca stie ca daca iubirea va fi si de aceasta data la fel de puternica asa cum o pastrase Daniel pentru ea,Luce va muri indragostita la aceeasi varsta frumoasa de 17 ani.SI probabil nu va mai reveni pe Pamant niciodata.Cu siguranta.Asa a fost in fiecare viata.A murit din cauza ca iubirea dintre ei doi este prea puternica.
Daniel este un personaj perfect din punctul meu de vedere.Este un inger cazut care iubeste o fata cu "probleme".Cand spun "probleme" ma refer la iubirea dintre cei doi foarte rezistenta.Nimeni nu ii poate impiedica sa se iubeasca la fel in fiecare viata.Si in aceasta viata,totul va fi diferit?De ce?Pentru ca Daniel o adora efectiv pe Lucinda si ar face orice pentru ea.Orice.

Alexandra Ioana said...

Si daca tot am spus despre personajul masculin preferat dintr-o carte,acum daca imi dati voie vreau sa va povestesc despre singurul meu personaj masculin pe care pur si simplu il ador (de data aceasta dintr-un serial pe care vi-l recomand cu toata dragostea).Este vorba despre atragatorul Vicent Keller din serialul Beauty and the Beast lansat anul trecut la postul de televiziune Cw si se poate viziona online.El este descoperit de catre Catherine Chandler (interpretata de actrita Kristin Kreuk care a jucat in filmul Snow White).Aceasta este o detectiva la omucideri.Ea este salvata de catre el cu cativa ani in urma cand a fost martora la moartea mamei ei.Dupa cativa ani de la aceasta tragedie Catherine descopera o serie de crime care conduc amprentele catre un medic irezistibil de frumos (bineinteles ca este vorba despre Vicent Keller) care official a murit în războiul din Afghanistan în 2002. La o cercetare amănunţită, iese la iveală că Vincent trăieşte ascuns de zece ani, cu ajutorul prietenului său din copilărie, J.T. Forbes.Insa,Vicent nu e tocmai om .Acesta are un secret tulburator si bine pazit: la furie, devine o adevărată bestie, incontrolabilă şi înzestrată cu o forţă fenomenală şi cu simţuri ascuţie.Cat bineinteles ca va fi surprinsa (socata,mai bine zis) cand va afla ca acest “animal”este cel care i-a salvat viata,insa Vicent nu neaga si recunoaste ca este atras de ea si că o urmăreşte de ani întregi.Catherine este de accord sa-I apere identitea lui Vicent si isi da seama ca poate sa aibe incredere in el mai mult decat in oricine.Pe parcusul acestor intamplari intre cei doi se naste o poveste de dragoste si care sper eu ca vor trai fericiti pana la adanci batraneti,dar asta vom afla (desigur) in restul sezoanelor.Va recomand cu toata dragostea acest serial si pot spune ca este singurul de care nu am de gand sa ma mai las niciodata (asa cum am facut cu restul serialelor).Este cu totul si cu totul astfel,o poveste de dragoste care va lua amploare mai tarziu si care merita sa o indragiti.Vi.l recomand cu toata increderea si sper ca cu aceste motive si descrieri veti ajunge sa.l vedeti si sa va placa.Vicent este absolut superb din toate punctele de vedere,atragator si pune mult suflet in relatia sa cu Catherine,risca totul pentru ea (intr-un cuvant).Ah,am uitat sa va mai spun in concluzie ca actorul care ii da viata personajului Vicent Keller este interpretat de Jay Ryan.Uitati-va!Ca merita!

Andd D. said...

Personajul meu preferat este Four, sau cum mai este cunoscut de cei care au citit seria Divergent, Tobias. Cred ca m-am indragostit din prima de personajul lui. Mi-a placum din n motive, printre primele ar fi modul sau de a se comporta in diferite situatii.

Cum in primul volum din seria Divergent nu au avut loc atat de multe traume ca in al doilea, acesta era nevoit sa para a fi o persoana rece, calma si distanta, fara retinere si fara teama. Din primele capitole, acesta isi lua cu adevarat rolul sau de antrenor si de lider al grupului primit, acesta avand propriile sale idei pentru viitor. Dar cum in calea sa a aparut o tanara pe care a inceput sa o placa, usor, usor au aparut schimbari in comportamentul sau, acesta nemaiparand atat de dur.

In situatii normale, cand se afla cu toti incepatorii, dar si cand se afla cu Tris, pana sa ii spuna ce simte pentru ea, acesta nu dadea vreun semn cum ca ar simti ceva pentru ea. Dar fie ca i-a placut, fie ca nu, nu a lasat-o niciodata sa faca prostii de una singura, ceea ce a dus la mici schimbari aici, si pe acolo, cum ar fi modul sau de a se comporta in situatii extreme, ca atunci cand trebuia sa mearga la inaltime, el avand frica de inaltimi.

Imi place acest personaj deoarece este diferit fata de alte personaje din carti de pana acum, lui nepasandu-i ca ar parea absolut ciudat in fata oamenilor daca i-ar spune lui Tris ca o iubeste, cum a facut in al doilea volum cand cei doi se aflau la sediul Eruditilor.

Imi place mult prea mult acest personaj, deoarece da dovada de curaj, curajul de a arata ce simte cu adevarat, curajul de a proteja persoana iubita.

meduza said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Personajul meu preferat este Louis din Cronicile Lumii Pământene. :)
Nu vreau să mă lungesc, vreau doar să precizez că moartea lui m-a făcut să plâng,era și este un prieten devotat și nu cred că un astfel de caracter l-aș mai găsi în lumea reală sau, de ce nu ?, chiar în cărți.Autoarea l-a strecurat în mintea mea atât de bine încât mi-l amintesc ca fiind propriul meu prieten. :(