<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Saturday, February 2, 2013

Concurs Seria Academia Vampirilor de Richelle Mead

Pentru a sărbători anunțarea distribuției mult aşteptatei ecranizări a seriei Academia Vampirilor, ne-am gândit, Mythical Books si Bibliophile Mystery, să organizăm un concurs cu această serie de succes (Câstigătoarea Cupei Cărților 2012).


Pentru a participa trebuie sa completati formularul de mai jos.
Succes!
a Rafflecopter giveaway

46 comments:

YuLiAnDrEeA said...

Imi place foarte mult :D

Unknown said...

super multumim multtt

Unknown said...

merge.multumim pentru concurs!;)

Lina said...

Imi place, au ales bine

shosetzua96 said...

Imi place.Abia astept sa vad cine o sa-l joace pe Adrian.

meduza said...

Eu eram disperata dupa Dimitri -Ben Barnes. Si m-am crizat un pic. :)) Dar acum sunt ok cu distributia. Asteptam de mult sa vad cine o sa interpreteze personajele noastre preferate <3 Alegerea pentru Rose e perfecta! De abia astept sa vad cum joaca :)

marysicartile said...

imi place distributia!

Cosimina said...

Imi place distributia. As fi vrut ca Ben Barnes sa-l interpreteze pe Dimitri. Zoey e perfesta pentru Rose:)

Unknown said...

frumossss <3 imi place

Unknown said...

Chiar sunt cele mai perfecte pesonaje.Dimitri is gorgeous!! <3

Unknown said...

Mi se pare ok. Dimitri nu este chiar asa cum mi l-as fi imaginat

Lorely said...

Abia astept sa vad cum isi joaca fiecare rolul :D. per ansamblu sunt multumita de protagonistii alesi! Multumim pt concurs!

giorgiana said...

Dimitri e grozav iar roze e perfecta nu sunt drloc dezamagita decat ca va trecd ceva vreme pana vom vedea filmul

Anonymous said...

De cand imi doream cartile astea:X Abia astept sa le citesc...daca bineinteles,le voi castiga:X:X:X

Alexandra Ioana said...

imi place enorm de mult actrita pentru rose,pentru dimitri nu prea imi place,sincer,iar,pentru lisa,da,si pentru lisa imi place actrita mult de tot....pentru rose si lisa:X se potrivesc de minune actritele.

Unknown said...

Mi-as fi imaginat-o diferit, însă și actorii aleși nu sunt departe de gusturile mele....

Unknown said...

Genial!! Sunteti incredibili, atatea concursuri minunate, acum si acesta ..! Sunteti super!

Alina said...

Sincer, pentru Rose mi-ar fi placut Sophia Bush,iar pentru Dimitri Ben Barnes. Deoarece mi-am achizitionat cartile cu revista Bravo va doresc mult noroc:)

Mirela said...

arata destul de bine, desi nu prea imi place Dimitri

Ghelase Mihaela said...

multumim pentru concurs, interesanta distributia

Bianca Roxana said...

Chiar daca nu ma asteptam la aceste alegeri, distributia este bine aleasa.

Ghanda said...

Imi place Rose, de Dimitri nu sunt atat de incantata, dar trebuie sa vad filmul inainte sa-mi formez o parere corecta :)

Lost For Words said...

sunt ok:)

Somewhere Over My Rainbow said...

Foarte cool:) mulumim pentru concurs!

Diana said...

Nu am citit inca seria, deci nu ma pot da cu parerea in privinta cast-ului.

Claudia said...

Ador distributia!Abia astept filmul!

Unknown said...

imi place! sunt curioasa cum va fi filmul.

Emilian S said...

Mi se pare o alegere a distributiei foarte potivita !

iobanicu said...

Imi place distributia, asteptam serialul !

alexa said...

Chiar imi place si sunt foarte curioasa sa vad filmul.

NADIA CANDREA said...

nu am citit cartile seriei si nu ma pot pronunta nici asupra distributiei! Multumesc

Unknown said...

Distributia e ok insa se puteau sa faca parte cativa actori mai buni

R3musak3 said...

Imi place foarte mult. Sa speram ca vor juca bine :D

Unknown said...

Nu am citit încă seria(din acest motiv m-am înscris)deci nu mă pot pronunța. :)

Ramona said...

Eu il vroiam pe Ben Barnes pt. Dimitri, dar nah, nu stiu ce sa zic pana nu vad filmul si talentul lor actoricesc.

Andreea Florentina said...

Imi place foarte mult, multumim pentru concurs!

Cristinna said...

Nu sunt toti actorii asa cum ii visam..dar merge .. :)

hellena said...

Consider o distributie ce va atrage publicul in salile de cinema !

Andd D. said...

Personajul Lissei nu prea pot spune ca mi se pare ca s-ar potrivi, insa in rest imi place. Dar oricum, cine stie, poate ne va surprinde si o va juca foarte bine pe Lissa.

diana_andreea2994 said...

inca nu am citit seria, deci nu-mi pot da cu parerea...

Ştefana Alexandra said...

Nu-mi place. dimitri poate e ok, chiar şi Rose, dar Lucy, care o joacă pe Lissa e foarte nepotrivită.

Naga said...

Cum inca nu am inceput seria, nu prea stiu daca actorii se potrivesc sau nu cu personajele... we'll seeee >.>

dana71 said...

Consider ca este o distributie "echilibrata" si care ne va incanta.

Lucian Andrei said...

Mie imi plac actorii alesi sa joace personajele cartii, acum astept doar aparitia filmului.

horade said...

Sunt convins ca actorii distribuiti pentru aceasta serie, sunt indragiti pentru o parte a publicului si mai putin pentru cealalta parte a cinefililor, dar pentru mine va conta, cum se vor descurca ei in rolurile in care au fost distribuiti si cred ca nu ma vor dezamagi.

Unknown said...

Am ghinion cu carul .
Felicitări ! :))