<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, February 20, 2013

Concurs Dragobete 3



Inițial, vroiam să organizăm concursul pe durata zilei de duminică, chiar de Dragobete.
Dar poate veți fi ocupați cu iubitul sau iubita… aşa că am zis că e mai bine să vă lăsăm câteva zile la dispoziție să vă înscrieți. Sper să vă placă cărțile propuse.

Vor fi patru câştigători, câte unul pentru fiecare carte. Dacă nu doriți toate cărțile, lăsați un comentariu (cu numele din raffle) în care să arătați cărțile pe care le doriți.

Nu uitați de celelalte concursuri de Dragobete.
Succes!
a Rafflecopter giveaway

58 comments:

Adela C. said...

Oricare, mai putin Sense and Sensibility. O am deja si in ro, si in eng.

Beauty and others said...

Sa fi indragostit e cel mai frumos sentiment!

Giani said...

E minunat! E cel mai frumos lucru pe care ti se poate intampla, daca mai gasesti si persoana potrivita :)

meduza said...

Dragostea reprezinta pentru mine un sentiment de fericire din aia nebuna. Iti simti inima batand prin tot corpul, simti ca zbori si nu-ti poti stapani zambetul ala de pe fata. Pe deasupra, inima ta parca se ia la intrecere cu un Mustang, iar stomacelul e full de chestii zburatoare :)
Eu nu am nici o carte din cele de mai sus, multumim pentru concurs si bafta tuturor!

Unknown said...

E minuata sa fii indragostit

Ralu said...

Dragostea e atunci când te uiţi la el şi zâmbeşti incontrolabil, şi, cu toate defectele lui, tot ţi se pare că e cel mai frumos băiat de pe planetă.

deea s said...

CAn esti indragostit si cel mai urat lucru si dezgustator din lume ti se pare cel mai frumos.Iubirea inbuneste lumea si pe tine.E cel mai frumos sentiment de pe pamant:x

Duduş said...

Cand esti indragostit nu exista niciodata EU..mereu este NOI.

Unknown said...

Presupun că e cel mai frumos lucru ce se poate întâmpla , dar și cel mai greu . Dragostea întregește viața , te face să o prețuiești , îți dă un motiv să trăiești . :D
Prefer cartea Declarația de Gemma Malley . :D

Anonymous said...

Sa fii indragostita,sa iubesti ...este un lucru care nu poate fi explicat in cuvinte.Pur si simplu ..este un motiv care te ajuta sa incepi o noua zi.

Mi-ar placea Sense and Sensibility de Jane Austen:x

Unknown said...

Sa fii indragostit este ca si cum ai manca ciocolata.E dulce. :)))

YuLiAnDrEeA said...

Paaai nu prea stiu ce sa zic,pana acum nu am fost indragostita :)

Law said...

Nu stiu ce sa zic, nu am fost indragostita pana acum, dar banueisc ca e cea mai faina senzatie :D

Unknown said...

dragostea este cel mai frumos si intens sentiment pe care il poti trai. cand esti indragostita iubesti absolut totul la el si viata ti se pare mai frumoasa.

Unknown said...

Mi-ar placea Sense and Sensibility de Jane Austen sau Wuthering Heights de Emily Bronte.

Unknown said...

Hmm, ceva sigur despre oamenii indragostiti este ca sunt orbi in toate punctele de vedere :)) nu credeam asta pana sa nu mi se intample si mie.

Lexi said...

Atunci cand esti indragostita iti pierzi mintea, la propriu, nu esti atenta, incurci unele lucruri si unele persoane din jurul tau trebuie sa.ti spuna de trei acelasi lucru ca sa te faca atenta :)

TheoRyaMarya said...

E cel mai frumos si linistitor lucru sa fii indragostit: ai pe cineva in care sa te increzi si care sa te faca sa te simti special mereu.

Anonymous said...

Sunt indragostita de atata vreme, incat pentru mine e un mod de viata, o chestie la fel de normala ca respiratul :) Cred ca numai asa ramai indragostit de o persoana pana cand ajungeti amandoi niste batranei care se plimba tinandu-se de mana.

Anonymous said...

P.S. Am uitat sa precizez, ma inscriu pentru Declaratia.

Camelia5 said...

Sa fii indragostit e ca si cum ai avea aripi sa zbori...sa zbori unde vrei!

Lost For Words said...

eu asta i-am scris iubitului meu: http://waitingtobeopen.blogspot.no/2013/01/marturisire.html

Unknown said...

Aș vrea să mă adăpostesc la pieptul tău
Ca sub un tei bătrân când ploaia începe
Aș vrea să mă învelesc cu brațele tale
Când vântul siberian suflă și trupul firav a tremura începe.

Aș vrea să fi tu lacul pe care eu să mă plimb
Aș vrea să fi tu codrul în care să mă pierd
Aș vrea să fi tu omul pe care de șa prima vedere să-l ador
Și a cărui nevedere să mă ofilesc încet de dor.

Aș vrea să îmi vorbești într-o limbă criptată,
Neînțeleasă de mulți,limba iubirii.
Aș vrea să te strâng tare de mână la apocalipsă,
Și să-mi tatuezi pe gât,în ultima clipită,codul fericirii.

Aș vrea să fi tu râul în care fața să-mi privesc,
Să fi tu asfințitul în care să mi te doresc,
Să fi tu apă de izvor cu care setea să-mi potolesc,
Să fi tu graf neorientat,de neînțeles,dar,tot să te iubesc.

Aș vrea să-mi fi alături trup și suflet,
Și să-mi alungi tristețea când lacrimile-ar vrea să curgă.
Să mă ți în brațe,să mă mângâi,să-mi oferi tandrețe printr-un gest.
Să mă simți,să mă auzi,să mă percepi,atunci cand viața e doar un gând ce-ar vrea să fugă.

Aș vrea să fi un vis
Ceva nematerial,
Să te port în minte și în gând,
Să treci nedetectat de orice,obiecte contondente,portal.

Doar doua cuvinte
Pot marturisi ce simt acum
Te iubesc fara regrete,
Din vise vreau sa te scot,sa te sarut aici si acum.
Sa-mi vii in vise,sa ma veghezi,ma vei invalui si postum.

Ramona said...

Sa fii indragostit inseamna sa ai permanent un motiv pentru a fi fericit. Daca nu ai, iti faci. Eu sunt vesnic indragostita: de carti, de primavara, de serialele mele preferate, de Damon din TVD :)), de flori, de porumbei, de ciocolata, de soare, de leagan, de prietenii mei, de catelul meu...dar cel mai mult si mai mult sunt indragostita de viata.

Andreea said...

A fi indragostit=a tine la cineva mai mult decat la propria persoana.Sa te trezesti in gand cu acea persoana ,care atunci cand o vezi,sa zambesti imediat.

Unknown said...

Cand esti indragostit, tot ce conteaza este fericirea persoanei dragi

Larisa said...

Sa fii indragostit inseamna sa fii in armonie cu tot ce e in jurul tau, oameni, natura, animale, tot ceea ce ne inconjoara.

vese said...

Sa fii indragostit este ca si cand ai simti infinitul. :)
Multumim de concurs.

Unknown said...

Sa fii indragostit/a este cea mai frumoasa stare in care poti ajunge, parca ai pluti, iar Pamantul ar fi o alta planeta. Dar e si cea mai periculoasa, totodata, pentru ca ai fi in stare sa renunti la multe si sa sacrifici lucruri importante pentru persoana iubita sau pentru a face tot posibilul sa fii alaturi de ea. Iar cand iubirea incepe sa se termine... nu-i prea bine. :D

Anonymous said...

Cand esti indragostit (si dragostea ta este impartasita), viata pare mai usoara, perspectivele sunt optimiste, iar starea generala presupun ca se aseamana cu ceea ce simt pasarile cand zboara: o plutire continua intr-o zona de siguranta emotionala. :)

Andreea Ilie said...

Sa fii indragostita e o senzaţie uimitoare.În capul tău nu mai e nimic altceva decât acea persoana.Atunci cand te gandesti la el intruna,simti fluturasi in stomac,esti cu capul in nori,te trec fiori cand rostesti numele celui de care esti indragostita.Dragostea este cel mai frumos sentiment din lume; atat timp cat ai persoana iubita langa tine,nu-ti mai trebuie nimic.

Mi-ar placea Sense and Sensibility, Wuthering Heights sau Declaratia

Unknown said...

Toate cartile sunt incredibile.Incredibilitatea acestora consta in amplificarea sentimentului de iubire,un sentiment complex,el neputand fi explicat prin cuvinte ci el trebuie trait;trait cu pasiune,adrenalina,putere,tarie,extravaganta,etc...
Mi-ar placea declaratia:X

Lina said...

Sa fii indragostit e cel mai frumos sentiment pe care l-am simtit vreodata...

Smiling Miss said...

A fi îndrăgostit e ca și cum ai pluti în aer. Îți creezi o lume proprie, departe de ceilalți, în care totul e roz și există multă fericire.
A fi îndrăgostit este atunci când ți se udă palmele de emoție în apropierea lui/ei, atunci când stomacul ți se contractă și simți mici furnicături, ca și cum sute de fluturași ar zbura în el.
A fi îndrăgostit este atunci când nu poți să privești mai mult de câteva secunde ochii persoanei de care îți place pentru că simți o senzație de electricitate și parcă te-ar curenta.
Sau, a fi îndrăgostit este atunci când nu te mai saturi să-l/ o privești, atunci când râzi la glumele lui/ei, chiar dacă nu sunt extrem de reușite, atunci când te topești după zâmbetul lui/ei și i-ai săruta buzele cu foc de fiecare dată când îți apare în cale..
A fi îndrăgostit înseamna a trăi.

Smiling Miss said...

Fără Wuthering Heights, am citit-o și o am în bibliotecă deja. :)
Mulțumim pentru concurs.

Unknown said...

Dragoste? ce să scriu despre dragoste? nici măcar nu știu ce este, nici măcar nu știu cum este… O să o expun din punctul meu de vedere.

Dragostea ești tu, simpla ființă cu toate stările și toanele ei. Dragostea este acel ”eu” al tău care se gândește doar la fluturași și alte chestii care îl fac să zâmbească. Dragostea este picătura de apă ce-ți atinge obrazul într-o zi toridă de vară. Dragostea este neuronul care îți dă impresia că ești fericit. Dragostea este oglinda prin care îți vezi adevărata față, nu cea pe care o vede restul lumii. Dragostea este…ei bine..nu știu ce este, știu doar că nu am simțit-o încă, în adevăratul sens al cuvântului, dacă există așa ceva.

Despre dragoste poți spune doar tu, despre dragoste poate spune oricine, dar nu o pot simții toți.

Am spus de multe ori ”te iubesc”, ai spus-o și tu..dar ce înseamnă acest ”te iubesc”?…nimic, nu înseamnă nimic. Acestea nu sunt cuvintele tale. Cine a spus pentru prima dată ”Te iubesc”, oare a știut ce înseamnă sau a vrut doar ceva nou și impresionant? Nu știu…și nu cred că nici acel el/ea știa…nimeni nu știe.

alexa ioana said...

sa fii indragostit este un sentiment foarte frumos, care iti lumineaza ziua si te face sa fii fericit si cu capul in nori. iar daca dragostea iti este impartasita atunci ai senzatia ca ai ajuns in rai si nimic nu este imposibil si de nerealizat pe lumea asta

rosia_lady said...

A fi indragostit inseamna sa plutesti, sa zbori fara a avea aripi.Este cel mai frumos lucru care ti se poate intampla.

Andreea Florentina said...

E cel mai frumos lucru din lume sa fii indragostit. E perioada in care te simti cel mai viu si cel mai frumos. Cel mai fericit, cel mai util, cel mai curajos, cel mai aproape de moarte si de nemurire. Din iubire, te inalti catre cea mai buna versiune a ta si esti gata sa juri ca nu vei decadea niciodata din starea aceea de plutire, de betie.

Unknown said...

Sa fii indragostit este cel mai frumos lucru. Simti ca ai pentru ce si pentru cine sa traiesti, sa speri, sa fii fericit, sa visezi sica asa ai cum sa iti duci implinirile la un sfarsit frumos. Este cel mai frumos sentiment si cel mai dorit <3 Pentru mine el inseamna TOTUL, fericire, bucurii, vise, iubire, zambete, prietenie, implinire! As fi nimic fara el! Nimeni si nimic nu va schimba ceea ce simt pentru el!

Jane said...

Dragostea e cel mai frumos sentiment trait ea nu moare niciodata daca esti langa cel ce te iubeste langa persoana potrivita cea care sa zambesti sa fi fericita si sa te simti iubita eu traiesc acest sentiment in fiecare zi.

Anonymous said...

E minunat sa fiu iubita si sa iubesc! Am o relatie de peste 6 ani de zile si sunt extrem de fericita! Cea mai frumoasa declaratie de dragoste cred eu ca este un Te iubesc spus la timp! As vrea Declaratia sau Te iubesc

NADIA CANDREA said...

Te iubesc sotul meu drag, Florin! Imi doresc cartea TE IUBESC! multumesc.

Ghanda said...

Cred ca cel mai important lucru atunci cand esti indragostit este ca stii ca nu esti singur, ca exista cineva care va fi alaturi de tine, caruia ii poti spune orice fara sa-ti fie teama ca o sa te judece, stii ca exista cineva care sa te ajute cu un sfat cand ai nevoie sau cu o imbratisare oricand...

As vrea orice carte, cu exceptia romanului "Te iubesc", pe care il am deja :D

raluka said...

'si unde dragoste nu e, nimic nu e ..' Dragostea te inalta, apoi cazi, si te ridici din nou; dragostea e singura care te poarta din adancurile intunecate pana sus in al saptelea cer..

Unknown said...

e frumos sa fii indragostit <3 <3

~ I still hope !~ said...

Oricine are dreptul sa se indragosteasca de oricine. Dragostea e pentru toti si poate fi descoperita in multe feluri,dar la mine simptomele sunt: fluturii in stomac. Este o senzatie placuta si de fiecare data cand vad persoana in cauza, obrajii mei rosesc.

Penina said...

Dragostea adevărată înseamnă să uiți de tine, să te dedici trup și suflet celui pe care îl iubești, să-i sădești speranță în suflet, să nu-l rănești niciodată intenționat. Iubirea adevărată este atunci când râde cu sufletul său și plânge cu lacrimile tale!

diana_andreea2994 said...

este cel mai frumos sentiment!

Camelia5 said...

Ma-nscriu pentru DECLARATIA si TE IUBESC.

Emilian S said...

Este minunat sa fiu iubit si sa iubesc !
Voi participa pentru cartile Declaratia si Te iubesc.

Anonymous said...

e un blestem dar si un dar...

Miha Mihaella said...

E complicat sa fii insragostit , dar totusi minunat :X .

horade said...

Sa fie mereu indragostit, este tot ceea ce-si doreste un om! :)
Particip pentru romanul "Declaratia".

iobanicu said...

Iubirea este cel mai frumos sentiment omenesc.
Voi participa pentru cartiler "Te iubesc" si "Declaratia".

Cristinab said...

"te iubesc azi" ii zic uneori - gluma de-a noastra.


Particip doar pentru Declaratia, multumim pentru concurs si succes tuturor!

Unknown said...

Dragostea- are multe fatete- poate fi pentru parinti, bunici, prieteni sau pentru o anumita persoana. Poate fi un sentiment frumos transpus in arta, muzica si literatura, dar poate fi si un sentiment ingrozitor, care te distruge. Dar, dragostea este un sentiment care te defineste, te transforma in persoana care ar trebui sa fii- buna sau rea.
Sa fii indragostit este un mod de a trai viata la maxim- cu fericire si necazuri.


Particip pentru 'Declaratia' si 'Te iubesc'- multumim pentru concurs si succes tuturor!

hellena said...

Este ziua celor care se iubesc.
Voi participa pentru cartile "Declaratia" si "Te iubesc".