<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Tuesday, February 26, 2013

Concurs Martisor (1 si 8 Martie)

Aproape uitasem de 1/8 martie! Noroc cu activitatile scolare (la care se pare ca trebuie sa participam) ca ne aducem si noi aminte.
Trebuie sa sarbatorim cumva, nu-i asa? Pai cum altfel, daca nu cu un mic concurs. Vor fi doi castigatori sau unul daca e atat de norocos primul. Cartile alese sunt inca in voga:
Daca doriti sa participati, completati formularul:
a Rafflecopter giveaway

64 comments:

Ştefana Alexandra said...

Hmm păi dacă e să aleg doar una cred că Pe aripile vântului, îmi doream să fiu ca Scarlett şi să mă îmbrac cu rochii din acea epocă

Unknown said...

de data asta chiar imi doresc sa castig aceste carti. voi face tot ce imi sta in putere. cartea care m-a facut sa visez cu ochi deschisi e ingerul mecanic. ma gandeam ce norocoasa e tessa intr-un fel ca poate alege intre cei doi

Unknown said...

app multumim enorm pentru concurs

Andreea said...

Fiecare carte ma face sa visez cu ochii deschisi si mereu ma pun in pielea personajelor.De la Jane Eyre si la Claire din VM,pana la Elena din Luna plina..

Cristina Criss said...

Gazda de Stephenie Meyer

Crina|| booktwist_ said...

Nu cred ca pot alege doar o carte, pentru ca de vreme ce-ti place una te face sa visezi cu ochii deschisi. Insa sa zicem Easy.

Bonnie Ithil said...

Cu siguranta Harry Potter :)

Addicted to kryptonite said...

Harry Potter şi eu.
Şi ... bineînţeles că Mândrie şi prejudecată

Cosimina said...

Harry Potter si Divergent :))

Allie said...

Orasul de sticla. :D

Lina said...

Si daca e adevarat de Marc Levy

Anonymous said...

Greu,greu de ales. Poate Divergent si Hunger Games si Instrumemte mortale. Stiu m-am referit la serii fiindca mi-au placut foarte mult. :)

Unknown said...

Ingerul noptii in mod calr , pana acum

Alexandru said...

Pe aripile vantului

Naga said...

Divergent, de Veronica Roth.. Doamne, cat ador cartea asta <33

Apropooo, Spartacus header WOO!!!

Ghanda said...

Daca ar fi sa aleg una singura, ar fi primul volum din Harry Potter pentru ca aceasta carte mi-a deschis poarta catre imaginatie. Am asteptat bufnita cu scrisoarea mea cateva veri la rand, chiar daca depasisem varsta de inscriere, deci categoric HP e prima carte care m-a facut sa visez.

Insa cum nu pot alege o singura carte, o sa mentionez si seria Roboti a lui Asimov, pentru ca desi nu mi-a placut decaderea Pamantului, mi-au placut celelalte societati, precum Aurora si Solaria si Odiseea Spatiala a lui Clarke, pentru ideea geniala despre anticihitate. Si ma opresc aici, inainte sa-mi insir jumatate de biblioteca :))

deea s said...

sunt atatea de multe carti:D enorm de mult dar daca ar vi sa aleg unele acelea ar fi seria sange albastru:D

Marmo said...

Ce carte nu m-a făcut să visez cu ochii deschiși ? Pentru mine fiecare lectura e trăită, așa am învățat să iubesc cărțile.
Totuși ,ca să răspund la întrebare ,cred că una dintre cărțile care m-a făcut să visez cu ochii deschiși și să mă transpun în lumea fantastică a fost ,,Urezeala Tronurilor” de George R.R. Martin.Cartea are acel ceva care o face foarte realistă,dar și un strop de fantezie, destulă cât să te facă să visezi. Am trăit extraordinar de intens cartea și va fi mereu una din favoritele mele.

Lost For Words said...

Iubesc cartile si, spre fericirea mea, traiesc fiecare cuvant din ele. Mi-e greu sa spun care dintre ele m-a facut sa visez cu ochii deschisi... Adica, pana nu demult am visat vampirii lui Caznic si am auzit clopotele lui Richard Harvell. Am zburat pe matura lui Harry Potter si m-am ferit de sagetile lui Katniss. Visez cu ochii deschisi fiecare carte, acesta imi e raspunsul.

Anonymous said...

Cred ca a fost Cartea lucrurilor pierdute. Ma facut sa visez la o lume in care curajul poate prima ,iar invingatorii sunt cei curajosi, nu cei care nu au temeri, ci cei care reusesc sa si le invinga.

shosetzua96 said...

Divergent de Veronica Roth si Nu plange sub clar de luna de Heather Davis.

Unknown said...

Evadarea.

Law said...

Doar una? Mai toate cartile frumoase ma fac sa visez. Dar cea mai cea este Printul Mecanic. M-a facut sa visez zile intregi la dragul de Will si apoi la Jem... Ma imaginam ca vanatoare de umbre... Inca o fac :))

Ralu said...

Memoriile unei gheişe

Unknown said...

Nu pot sa aleg doar o singura carte, sunt multe care mi-au placut si as fi vrut sa fac parte si eu din lumea lor.

andra lavander said...

cam toate cartile pe care le-am citit m-au facut sa visez cu ochii deschisi, Jane Eyre, Harry Potter, Av si multe altele, este greu sa aleg

Unknown said...

"Damnare" de Lauren Kate.

Lorely said...

20000 de leghe sub mari, am citit-o de foarte mult timp dar si acum am pasaje intregi din carte in mintea mea:)
Si, bineinteles, mai sunt destul de multe, dar asta ar fi in top!

meduza said...

Seria Ciresarii :D
Multumim pentru concurs, premiile sunt super <3

alexa ioana said...

toate cartile ma fac sa visez cu ochii deschisi, dar ca sa dau si un nume, am sa spun Jocurile foamei

ByBy said...

Independence de Shelly Crane

Jane said...

Jane Eyre este cartea care m-a facut sa visez cu ochii deschisi.

vese said...

Cea mai faina carte pe care am citit-o pana acum este "The perks of being a wallflower".

Unknown said...

Majoritatea cartilor pe care le-am citit m-au facut sa visez cu ochii deschisi. Cartea mea preferata este Sempre (Forever)

Anonymous said...

E prea greu sa spun o singura carte. Una dintre primele carti care m-au facut sa visez cu ochii deschisi a fost "Aventurile lui Habarnam si ale prietenilor sai", de Nikolai Nosov, apoi au venit, pe rand, "O calatorie spre centrul pamantului", de Jules Verne, "Ciresarii" lui Constantin Chirita, apoi am visat mult cu "Cavalerii Pardaillan" ai lui Michel Zevaco (eram zile intregi cu ochii in gol si cu gandul numai la conspiratii si spadasini :D) si cu hotul gentleman Arsene Lupin, personajul lui Maurice Leblanc.

In ultimii ani "am visat" ciudat, cu mult fantasy si paranormal romance (seria "Instrumente mortale", de Cassandra Clare fiind doar un exemplu aflat la indemana).

Dar cred ca niciodata nu am visat mai frumos cu ochii deschisi ca atunci cand am citit cartile lui Jane Austen si ale surorilor Bronte, "Rebecca" lui Daphne du Maurier si "Jurnalul lui Bridget Jones", de Helen Fielding. :D

Lexi said...

"Inescapable" de Amy A. Bartol

Unknown said...

Mmmm..pe primul loc as clasa Harry Potter, iar pe urmatorul seria Cantec de Gheata si Foc - George R.R. Martin

Sandy said...

Cred ca Jane Eyre de Charlotte Bronte.

Crisstina M said...

Academia Vampirilor sincer (toata seria) :D

Andreea Ilie said...
This comment has been removed by the author.
Andreea Ilie said...

Cartea care m-a facut sa visez cu ochii deschisi a fost "Mandrie si prejudecata" de Jane Austen.

Ramona said...

Harry Potter

Larisa Oana said...

Cartile, ma fac, de obicei sa fiu euforica si sa visez cu ochi deschisi. Daca trebuie sa aleg una, voi alege una care m-a facut sa visez ore in sir, desi inca nu am terminat-o, e vorba de cartea intitulata Lorelei de I. Teodoreanu.

Unknown said...

Anna si Regele Siamului de Margaret Landon :)

Smiling Miss said...

Majoritatea cărților îmi provoacă starea de visare cu ochii deschiși, dar ultima care mi-a făcut asta este „Alb infinit”, de Ken Follett.

Mulțumim pentru concurs.
O primăvară frumoasă!

bufnita pufoasa said...

Mandrie si prejudecata de J.Austen

dark_eyes said...

O carte care m-a facut sa visez cu ochii deschisi a fost, cu siguranta, Harry Potter si Piatra Filozofala. Si mai toata seria...

Madalina said...

Academia Vampirilor de J. Mead fara indoiala <3

Unknown said...

La rascruce de vanturi de Emily Bronte :)

Giani said...

Omul invizibil-H.G.Wells

horade said...

Fiind un concurs promovat intr-o perioada a declaratiilor de dragoste ce marcheaza sfarsitul lunii februarie si inceputul lunii martie, voi raspunde cu placere, mentionand romanul "Invitatie la vals" scris de Mihail Drumes (pe care as recomanda, oricarui adolescent sa o citeasca !).

Niahara said...

Stapanul Inelelor: Intoarcerea Regelui de J.R.R.Tolkien.

natașa said...

Cronicile Lumii Pământene de Licia Troisi. Mulțumim de concurs!

Unknown said...

Gargui de Andrew Davidson si Hobbitul de Tolkien.

Ellena said...

Multumim pentru acest concurs superb!
Cartea care m-a facut sa visez cu ochii deschisi este Nascuta la miezul noptii (Shadow Falls #1). Este cartea mea preferata, si mereu ma puneam in locul lui Kylie. Imi imaginam chiar ce as fi facut daca eram ea, ce decizii as fi luat.

Sookie said...

Cu siguranta Pe aripile vantului <3

Simona said...

Invitatie la Vals de Mihail Drumes ma facut pur si simplu sa visez cu ochii deschisi la o iubire la fel de minunata si profunda ca a celor doi protagonisti!:X

hellena said...

Pentru mine, prima carte care m-a facut sa visez, fiind adolescenta, a fost romanul "Golful francezului" de scriitoarea engleza Daphne de Maurier.

Simona said...

Trecând peste seria Harry Potter care este una din preferatele mele din toate punctele de vedere, voi alege o carte citită la sfârşitul verii şi anume, Legăminte de Ally Condie. Această carte a avut destul de multe pasaje care m-au făcut să visez cu ochii deschişi cum nu o mai făcusem de multă vreme!

Larisa said...

Memoriile unei gheise de Arthur Golden deoarece Japonia e tara mea preferata.

dana71 said...

Una dintre primele carti ce mi-a deschis imaginatia, a fost Maitreyi de Mircea Eliade.
Tot atunci am fost fascinat de obiceiurile si traditiile Indiei sau ale orientului.

iobanicu said...

Tin minte cum citeam pe "rupte" cartile lui Dumas, iar "Cei trei muschetari" a fost dintotdeauna preferata mea...!

Lucian Andrei said...

Eu am visat mult timp si mi-am imaginat tot felul de aventuri exotice, dupa ce am citit peripetiile Capitanului Nemo si despre al sau fabulos submarin Nautilus, in "Douazeci de mii de leghe sub mari" scris de unul dintre marii mei scriitori favoriti Jules Verne !

Emilian S said...

Imi aduc aminte cu placere de cartile lui Karl May si de eroii copilariei mele Winnetou si Old Shatterhand, astfel incat cred ca ati recunoscut seria "Winnetou" si "Old Surehand".
Atunci imi doream sa fiu curajos, cinstit si drept precum cei doi prieteni !