<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, February 6, 2013

Concurs de Dragobete - Sarbatoarea Iubirii la romani

Credeati ca nu vom sarbatori si Dragobetele?
Daca da, ati gresit.
Eu una vreau de mai mult timp sa citesc cartile scrise de Cecelia Ahern, adica de cand am vazut fragmente din filmul P.S Te iubesc (si asta doar pentru ca l-am zarit pe Gerard Butler intr-o secventa). Asa vazut, pe bucati, filmul mi s-a parut... dulce si cred ca si cartea ce sta la baza lui are toate sansele sa fie la fel de duioasa.

Asadar, daca vreti si aveti chef de ceva emotionant, oarecum trist, dar care se termina cu bine in conditiile date, atunci sunteti invitatii nostri la concurs.

a Rafflecopter giveaway Castigatoarea este:
Cristina Penca aka Cristinna  

11 comments:

Law said...

Am deja doua carti scrise de ea, si mi-o doresc foarte tare si pe asta... Multumim pentru concurs! :D

Adela C. said...

Eu nu particip pentru ca o am deja, dar va doresc succes tuturor!

Andreea said...

Sincer,eu una nu am citit inca nicio carte scrisa de ea.

Unknown said...

vai, ce mult imi doresc sa citesc aceasta carte!

Jane said...

Imi doresc foarte mult sa o citesc :)

Unknown said...

Mulțumim pentru șansa de a participa la concurs ! :)

Unknown said...

Interesanta carte,nu am citit-o! nu am auzit de ea!

Unknown said...

Am citit cateva din cartile ei si imi plac la nebunie. Imi place felul ei de a scrie si cat de usor imi este sa patrund in lumea descrisa de ea ;)

Denisa C said...

Cat am mai plans cand am vizionat filmul.Nici nu vreau sa ma gadesc cat de emotionanta este cartea.
Succes tuturor!

Alexandru said...

particip

Cristinab said...

super concurs! succes tuturor!