<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Saturday, November 3, 2012

Insurgent (Divergent#2) aproape e la noi - Concurs Divergent #1

Am citit imediat volumul 1 - Divergent, daca imi aduc bine aminte chiar in ziua in care mi-a fost livrat. Nu i-am facut recenzie la momentul acela, dar stiu ca mi-a placut foarte mult si abia asteptam urmatoarea carte a seriei. Ieri am vazut pe blogul editurii prezentarea volumului 2 si, mult mai important, faptul ca link-ul de precomanda va fi afisat in jur de 6 noiembrie si aparitia e programata pe 20 noiembrie. Ca e pregatita sa apara pentru Targul Gaudeamus nu prea-mi pasa pentru ca sigur o sa fac precomanda, insa ma bucur mult pentru faptul ca imi voi putea petrece ziua de 21 (importanta pentru mine) delectandu-ma cu INSURGENT.
Acum, toata vorbaria asta era de fapt o mica introducere pentru a va motiva distanta scurta dintre Concursul Umbra Noptii si acesta. M-am gandit ca, daca va tine pana pe 11 noiembrie, pe 15-16 - DACA adresa e trimisa rapid - cartea va ajunge la castigator si acesta va putea sa o citeasca si, daca ii va placea, sa prinda si precomanda.

Asadar (si prin urmare grecii navigau pe mare...) cine nu are Divergent (volumul 1 al seriei) poate participa si, cine stie, castiga un exemplar.
Regulile, ca intotdeauna, sunt simple. Trebuie doar sa urmariti Mythical Books via GFC si sa... vedeti in formular.
Va rog nu uitati de regula de trei zile pe care trebuie s-o respecte castigatorul!! Sa trimita numele si adresa completa pe emailul MB, in termen de 3 zile de la anuntarea sa.
a Rafflecopter giveaway
Castigatoarea este Andreea Stoian aka Cookiesor

59 comments:

Crina|| booktwist_ said...

Hm, cred ca imaginatia. Nu cred c-as mai fi acelasi om fara ea.

Unknown said...

hmm... creativitatea

Unknown said...

Nu stiu daca sunt in masura sa raspund la aceasta intrebare, dar cred ca sentimentele de care sunt capabila sunt cea mai importanta calitate a mea. Daca este vorba de iubire, e iubire si daca e vorba de ura, ei bine nu e. :)

Maddie said...

Perseverenta, probabil.

Claudia said...

Creativitaea...cred!Cele mai importante calitati sunt cele care le faci din suflet!

Unknown said...

Eu nu ma inscriu pentru ca am cartea, dar voiam sa spun ca merita citita. Eu nu am luat-o la precomanda, am cumparat-o dintr-un supermarket si trebuie sa zic ca la prima vedere nu mi-a placut. Acum spun ca O ADOR!!!!
Succes tuturor!

Sabryy said...

Sunt sportiva. Si iubitoare.

Multumim pentru concurs.:)

Alexandra Ioana said...

cea mai importanta calitate a mea este,de fapt sunt doua:imaginatia si bunatatea

Anonymous said...

Dupa ce o prietena mi-a pus in brate trilogia Jocurile Foamei, Divergent a fost urmatoarea carte gen distopie pe care am citit-o si mi-a placut mult (cred ca am s-o recitesc, inainte sa ma apuc de Insurgent, sa-mi reamintesc din detalii si amanunte).
Fara suparare, mie Divergent mi-a placut cel mai mult, ca distopie aparuta la Leda..
Bafta participantilor si lectura placuta!

dya_dyana said...

cea mai buna calitate a mea cred ca e sinceritatea.

Geoo;x said...

Sincer, nu prea stiu! Cred ca simtul critic.

Unknown said...

optimismul

Alina said...

Cred ca una din calitatile mele este sinceritatea.

Unknown said...

Rabdarea

Unknown said...

Cea mai importanta calitate cred ca este starea mea pozitiva si plina de obtimist, tot timpul sunt cu zambetul pe buze si faptul ca stiu sa ascult probleme celorlalti si le dau sfaturi

monika.love96 said...

Optimismul si creativitatea

Ely said...

hmm cred ca rabdarea si puterea de a ma adapta la situatii noi

Alice D said...

optimisul!!

Tyna said...

ce cred eu ca ar fi cea mai importanta calitate a mea ar fi creativitatea si tupeismul.

Unknown said...

Presupun ca sinceritatea, însa ar putea fi foarte bine și creativitatea,optimismul,perseverenta, și toate celelalte calități care ma definesc.

Bianca said...

Grea întrebarea pentru că până acum nu m-am gândit deloc .Ei bine,cred că ambiţia.Niciodată nu renunţ la ceva sau cineva oricât ar fi de greu.

Unknown said...

Cred ca cea mai importanta calitate a mea este ambitia.Pe langa asta sunt perseverenta,creativa,meditativa,calculata,analitica.sunt mai multe.

R3musak3 said...

Optimismul :)
Dennysse

Anonymous said...

cea mai importanta calitate a mea este probabil ambitia. Atunci cand imi propun ceva, nu ma las pana nu imi ating scopul.

Madalina said...

Cea mai importanta calitate a mea este perseverenta . . .
Multumim pentru concurs!!!

Ralu said...

Cred ca generozitatea si dorinta de a ajuta, desi uneori nu mi se par calitati, ci slabiciuni. Uneori cand incerc sa fac ceva bun pentru cineva, sunt luata de proasta si mi se cere mai mult decat pot oferi.

Simona said...

Cred ca, creativitatea :D Avand in vedere ca mereu creez ceva, desenez sau inventez lucruri.

Foarte buna ideea cu, cartea :D Castigatorul poate sa isi precomande dupa vol2 daca apuca sa il citeasca rapid pe primul. Am auzit multe lucruri bune despre Divergent insa nu am apucat pana acum sa citesc primul vol.

hellena said...

Sunt convinsa ca cinstea, perseverenta si rabdarea sunt cateva dintre cele care ma calauzesc prin viata.

Unknown said...

Cred ca cea mai importanta calitate a mea este creativitatea :D

Unknown said...

Presupun ca cea mai de preț calitate a mea este sinceritatea.

Emilian S said...

Cuvantul dat altei persoane.

black angel said...

Hmmm...
Diplomatia:)

Ştefana Alexandra said...

Oh, cea mai mare calitate a mea? :)) Greu :)) Răbdătoare nu sunt, perseverantă poate:-? deşi e mai mult încăpăţânare... Sinceritatea zic eu, deşi sunt cam prea sinceră uneori.

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash said...

Multumim pentru concurs <3 Cred ca imprefectiunea e cea mai mare calitate a mea :)

Unknown said...

Nu ma inscriu la concurs pentru ca am cartea. Voiam doar sa spun ca ma bucur ca in sfarsit apare Insurgent. O astept de o vesnicie! De ce a durat atat sa fie publicata si la noi?
Mama mea va fi foarte happy. :D Dupa ce a citit Jocurile Foamei si a adorat-o (evident, am mers la film impreuna), i-am dat Divergent si i-a placut la fel de mult. A fost tare dezamagita cand i-am spus ca volumul doi nu a fost tradus inca.

Didii said...

Cred ca optimismul si bunatatea . :)

Unknown said...

Cu siguranta rabdarea.. si obtimismul

Larisa Oana said...

hmm, calitate? Sincer, nici nu stiu ce raspund, atata timp cat oamenii incerc prima data sa iti gaseasca defectele si calitatile.
Eu una, nu pot, nu vreau si nici nu cred ca e corect sa ma autoapreciez.
Cred, ca stilul ca gandire imi ofera uneori sanse in plus.

vese said...

Cea mai importanta calitate a mea cred ca este ambitia.
Multumim de concurs. :D

Iulya Elena said...

nu stiu...probabil inteligenta ;)
merci de concurs

Unknown said...

cea mai importanta calitate...cred ca optimismul si sinceritatea.

Andreea Florentina said...

Cred ca bunatatea :)

Stefan C. said...

Cea mai importanta calitate a mea cred ca este intelegerea.

iobanicu said...

Una dintre calitatile mele este perseverenta.

Andreea said...

Cred ca discretia .

Yume said...

nu stiu care ar fi acea calitate.... isa am tendinta sa imi schimb automat starea in momente de criza in functie de cel de langa mine ..devenind opusa lui ....adica daca cealalta persona se smiorcaie sau cedeaza fata de ceva sau este prea visatoare eu sunt opus ei...e destul de buna in situatii de criza cadn maj nu stiu cum sa reactioneze si se crizeaza;D presupun ca si asta este o calitate nu?

JustLaugh said...

hmmm...:-?...poate obiectivitatea:D

Denisa C said...

Hmm...nu stiu poate sarcasmul sau ambitia.:D

Stephany said...

Din fericire am cartea , asa ca nu ma inscriu la concurs , dar abia astept sa-mi precomand vol 2 ! E atat de bestial !!!!! Nu mai am rabdare pana cand va aparea :D

horade said...

Calitatea mea cea mai importanta este corectitudinea fata de semeni, dar deasemenea sunt caracterizat si prin noblete !

Anonymous said...

Creativitatea.Clar -creativitatea!

Mirela said...

sunt foarte obtimista

Unknown said...

nu stiu pe care sa o aleg creativitatea si ambitia

Cristina said...

modestia cred :-?

Cipryan said...

As zice creativitatea :D

Lissa ღ said...

Sincer, cred ca pesimismul, pare ciudat dar defiecare data sunt pregatita ca totul sa iasa prost, sa se intample ceva rau, sa fac ceva gresit...Si atunci cand totul iese bine sunt fericita inca 2 luni deatunci in colo dar, daca iese prost nu sunt distrusa, nici macar suparata....
Dragut blog!>:D<

Unknown said...

Cea mai importanta calitate a mea? Hmmm, poate faptul ca stiu sa ascult, prietenele vin de obicei la mine cand vor sa se descarce, de ci cred ca asta e:D

Lost For Words said...

Calitate...Hmmm. Ma enervez foarte greu, iar cand ma enervez ma calmez foarte repede.

Izabela said...

Cred ca cea mai importanta calitate a mea este sinceritatea. Detest minciuna, deci cred ca de aici mi se trage.