<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, November 2, 2012

Concurs Umbra Noptii (#1 si #2) de Andrea Cremer


Halloween a trecut si pana la sarbatorile de iarna mai e. Un pic, dar mai e.
Concursurile de Halloween au trecut si ele... dar nu putem petrece tot timpul pana la distractia cuvenita Craciunului si Anului Nou fara putina incercare a norocului. Asa ca, ne-am zis sa facem un concurs impreuna cu Geo de pe Trespassing Zone cunoscut si ca The Fantasy.
Regulile, ca intotdeauna, sunt foarte simple. Fiti inscrisi GFC pe ambele bloguri si completati formularul. Premiul este format din cele doua volume ale seriei Umbra Noptii (evident, nu?), iar castigatorul va fi anuntat pe cele doua bloguri si va avea la dispozitie trei zile sa comunice printr-un email catre Mythical Books numele si adresa sa completa.

a Rafflecopter giveaway

10 comments:

Anonymous said...

Bafta tuturor!

Law said...

cele mai simple intrari :))
chiar imi plac cartile astea, dar nu am avut ocazia sa mi le iau pana acum...poate am noroc :D

Unknown said...

Premiile sunt foarte dragute:) Bafta tuturor!

giorgiana said...

multumesc pt. sansa..premiile sunt minunate!

Bianca said...

Super premiu!:) Mulţumim :D

Cristinab said...

super!!!!
multumim pentru concurs!

Unknown said...

multumim pt concurs!sper sa am noroc!nu prea am avut in ultima perioada...

Andreea said...

Chiar cele mai simple intrari ;)).Multumim:*!

Yume said...

ce mult imi plac povestile cu lupi hihihi ..oare am noroc:P

Simona said...

Succes tuturor :D interesant noul nume pentru The Fantasy ~~