<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, November 1, 2012

Castigatorii lunii octombrie

Ideea concursului era sa gasim o modalitate de a va atrage in "conversatie". Nu conta numarul comentariilor, ci cum se facea simtita prezenta voastra si/sau continutul comentariilor. Pentru ca nu a avut efectul scontat, de acum incolo, nu va mai exista un concurs "lunar". DAR oricine, oricand poate fi premiat pentru orice motiv ni se pare noua potrivit. 
De exemplu:
Cristinab va fi premiata pentru comentariul ei de la Warm Bodies Film si Carte. Poate nu vi se va parea cine stie ce, dar in momentul in care l-am citit m-a amuzat teribil si, in plus, e un adevar pe acolo cu privire la micile noastre placeri sau slabiciuni "vinovate" sau cum vreti sa le spunem.

Andreea - A fost mereu prezenta, vine, dispare si apare din nou. A fost de multe ori printre primii care au felicitat castigatorii si a facut-o cu sinceritate. Pentru prezenta ei de la bun inceput va fi si ea premiata.

Alexandra Gheorghiev - ea a fost sarguincioasa si a lasat luna asta comentarii la toate postarile (cred), chiar daca i-am zis ca nu e nevoie si ca numarul lor nu prea conteaza. Probabil ea va fi prima si ultima premiata pentru numarul comentariilor.

Mai sunt cateva persoane care merita cu prisosinta (nu dau nume pentru ca nu vreau ca cineva sa se simta exclus, pentru ca nu e) si care vor fi premiate in curand, dar o "programare" trebuie facuta. Pentru a fi una dintre acestea trebuie doar sa fiti activi. Nu in fiecare zi, nu la fiecare postare, dar sa va simtim "implicarea".

Va multumim ca ne urmariti si va asteptam!



Captiv in labirint - Alexandra
Hex #2- Cristinab
Potirul de sub stanca - Andreea


14 comments:

Unknown said...

Felicitari celor premiati!
E interesanta abordarea aceasta noua a concursului de fidelitate. Eu, personal, am fost mereu intimidata de concursurile de fidelitate pentru ca mi se pare destul de greu sa scrii comentarii la absolut toate postarile si cand vedeam la final numarul de comentarii, care erau cu sutele, imi dadeam seama ca nu as avea nici o sansa. De aceea nici nu am participat niciodata. Cred sincer ca e cel putin dificil sa scrii atat de multe comentarii la subiect, care sa aiba logica si substanta.

Anonymous said...

Felicitări fetelor şi lectură plăcută!
Parcă a trecut pe aici Moş Crăciun, Moş Nicolae... :)

CCAM said...

@Oana Matei - ai prins ideea! Te asteptam!

@Cristina E - cand o sa-i vezi pe Mosi o sa vezi ce departe de adevar esti!! SPER! =)))))

Cristinab said...

oau! va multumesc din suflet!!!!
am vol 1, l-am castigat pe BM. a fost primul premiu castigat ever!
sa contunuati activitarea de postare pe MB, ma simt bine aici, si parca apartin "comunitatii".
felicitari Andreea si Alexandra si lectura placuta ca eu sigur o sa am!

Andreea said...

Multumesc :*!
Si felicitari fetelor mai ales Cristinei,pentru comentarii.Si ma bucur ca se ia si dupa activitatea in general pe blog si nu dupa frecventa activitatii.Eu sunt cum a fost ploaia vara asta,venea cand te asteptai mai putin=)) .Oricum eu sunt aproape de voi cam de cand s-au infintat ambele bloguri si o sa fiu mereu.Va multumesc ca va ganditi la noi in toate felurile posibile.[Mai ales pe MB am descoperit si o gramada de melodii superbe.Sa o continuati si cu postarile acestea:X.

Unknown said...

@CCAM - Eu sunt pe aici de mai multa vreme. Inainte urmaream si BM si MB cu numele Jo.hanna. Am schimbat contul.

Alexandra Ioana said...

Hey!
Multumesc frumos de premiu,si felicitari si fetelor si va urez multa lectura placuta >:D<

CCAM said...

@Oana M - asadar ti-ai schimbat parul, dar naravul ba :))

Crina|| booktwist_ said...

Felicitari fetelor si spor la citit:)

natașa said...

Ce frumos!! Da, am observat că fetele sunt mereu aici. Felicitari lor si spor la citit!

Unknown said...

felicitari fetelor eu nu prea am fost activa luna aceasta, am avut probleme cu viteza la net dar sper sa se repare si voi mai lasa si comentarii pentru ca postariile le-am citit pe toate again bravo si lectura placuta

Law said...

felicitari, sa va bucurati de ele :)

giorgiana said...

felicitari fetelor....si voi sunteti tare draguti ca apreciati comentariile nostre

Unknown said...

Felicitari castigatoarelor. Foarte interesant modul in care s-au acordat premiile..ceva nou si interesant. Chiar ma bucur ca se premieaza si calitatea comentariilor, nu numai numarul lor :)