<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, October 3, 2012

Concurs lunar

Vreau să încep prin a vă mulțumi tuturor pentru comentariile pe care ni le lăsați. Le apreciem pe fiecare, mai ales că ştim că toți suntem ocupați cu responsabilitățile vieții de zi cu zi.

Dar aşa cum e şi vorba aia, “Rugăciunile oamenilor țin zeii în viață.”, aşa şi nouă ne dă inima ghes mai mult când vedem reacțiile voastre… sau că există reacții la ceea ce prezentăm. Aşadar, pentru a vă momi să vă sacrificați un pic mai mult din timpul vostru, ne-am zis să organizăm şi un concurs lunar.

Regulile lui sunt simple. Comentați! Nu contează (neapărat) numărul de comentarii, poate doar frecvența lor, ci “personalitatea” lor. Vom putea (drept nu obligație) alege în fiecare lună un câştigător care ne-a marcat cu ceva: cu prezența constantă sau cu un anumit comentariu deosebit sau…. Nu ştim totul până nu ne vom întâlni cu situația respectivă. Bineînțeles că dacă comentați mai des cresc şansele de a ne impresiona. Noi vom decide premiul, dar nu excludem consultarea câştigătorului.

Puteți considera că s-a dat startul şi vă aşteptăm!
Doar curaj vă trebuie!

CCAM si GZM

12 comments:

Andreea said...

Vom putea (drept nu obligație) alege în fiecare lună un câştigător care ne-a marcat cu ceva: cu prezența constantă sau cu un anumit comentariu deosebit sau….
Asta mi-a placut cel mai mult.Fidelitatea citirii unui site/blog &co nu cred ca se vede prin n comentarii date si unul dupa altul.Buna decizie !

LexyL said...

Imi place foarte mult ideea, mai ales ca nu se bazeaza pe numarul comentariilor, ci pe calitatea lor. Eu va urmaresc blogul de cand a aparut, chiar daca nu las asa multe comentariii.
Frumoasa Idee :)

Anonymous said...

Multumim de concurs! Intr-adevar, nu numarul comentariilor conteaza (mai ales ca, exista o gramada de vanatori de premii), ci calitatea lor!
Eu propun sa fie cadou cartea din imagine si pasarica de acolo :)..

Unknown said...

Mi se pare mult mai noormal sa conteze calitatea decat cantitatea. Multumim pentru concurs!

rosia_lady said...

Frumoasă idee, da ai dreptate nu numărul comentariilor contează ci calitatea lor, şi eu vă citesc blogul de când l-aţi înfiinţat, însă puţin mai pe silent , nu prea las multe comentarii deoarece timpul nu îmi permite.Off, off timpul ăsta.
Pot să spun că toate articolele voastre de aici de pe blog sunt foarte originale. Cărţile pe care le recenzaţi sunt interesante, îmi place selecţia voastră în materie de citit. Baftă în continuare cu acest blog.

Unknown said...

nici nu stiu daca sa particip sau nu.1.nu sunt o persoana prea vorbareata si comentariile mele pot parea ca-s lasate sa fie la numar.
2.am inceput facultatea si o urasc,imi ocupa tot timpul si energia.e groaznic.naveta cu 3 autobuze.am o viata de cacao.

Unknown said...

eu sunt incantata de acest concurs pentru ca sunt o cititoare fidela a acestui blog si il urmaresc inca de cand a fost creat. stiu ca nu las prea multe comentarii dar sunt mereu cu gandul aici si cu ochii pe noutati;)

Larisa Oana said...

Nu incetati sa ne surprindeti, aveti idei minunate. Imi plac foarte mult criteriile dupa care veti alege castigatorul. Multimim mult si succes pe mai departe!

Stephany said...

Yei! De cand asteptam sa preluati acest concurs si pe acest blog, fiindca chiar mi-ar face mare drag sa particip. Si nu zic asa sa va lingusesc :))
Ce sa m-ai zic? Ma inscriu in intrecere !!! :))

Alexandra Ioana said...

intotdeauna ne surprindeti si ne bucuram ca exista oameni asa ca voi,foarte buna decizie si ma inscriu si eu.

Unknown said...

Mi se pare o idee foarte buna, mai ales ca mai mult cantareste parerea comentatorului, decat numar de comentarii. Este un concurs foarte original, pentru ca majoritatea astfel de concursuri se bazeaza pe numarul de comentarii.

Cristinab said...

foarte frumos ceea ce faceti! sunteti deosebiti.
succes tuturor si multa sanatete :)