<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, October 5, 2012

Bella Notte by Jesse Kimmel Freeman


Description:

Occult Best Seller!

Vampires? Check. Werewolves? Check. Death prophecy to hang over your head? Double check. Seventeen year old Emma Hutchinson struggles to find her place in the world she has been born to as she tries to decide whether she should be with Michael, the boy she has been dreaming about since she was three or if she belongs with Dominic, her betrothed.

Prezentare:
Vampiri? Sunt. Varcolaci? Sunt. O profetie letala ce-ti atarna deasupra capului? Cu prisosinta! Emma Hutchinson, de 17 ani,  se zbate sa-si gaseasca locul in lumea in care a fost nascuta si sa decida daca sa ramana cu Michael, baiatul la care viseaza inca de cand avea trei ani, sau daca ii apartine lui Dominic, caruia ii este promisa.

7 comments:

Unknown said...

O carte foarte interesanta care mi-o doresc in biblioteca

Alexandra Ioana said...

imi place la nebunie descrierea si coperta:x....e atat de intunecata si mi-as dori.o in biblioteca bineinteles :-bd

Anonymous said...

Nu ştiu cum este cartea, nu-mi spune multe prezentarea. Însă, coperta, este într-adevăr "O Noapte Frumoasă" (interesantă şi misterioasă, mă duce cu gândul la Jurnalele Vampirilor :)) )!

Stephany said...

De data aceasta ma bucur ca ai pus si traducerea, deoarece am inteles mai bine descrierea :))
Deci, cartea cu chestii paranormale, super tari? Verificat! :D
E chiar super ,. desi nu are cine stie ce descriere , insa ultima fraza m-a pus cu adevarat pe ganduri . Sau sa spun ca m-a lasat in suspans ?

CCAM said...

@Stephany - mi s-a parut mai potrivit sa traduc cu "sunt". Nu stiu, dar parca mi se parea ca pastreaza mai bine umorul... :D. Imi plac cartile/filmele in care nota de umor indulceste febra actiunii si de aceea am si ales cartea. Si coperta atrage cumva chiar daca e un pic prea uzitata si scrisul nu se potriveste unul cu altul... ciudat, nu?

Cristinab said...

descrierea e interesanta.
coperta e draguta, pare o poza facuta de oricine :D

Stephany said...

@CCAM : Sa spunem cinstit : Unele cuvinte suna tot mai bine in engleza :))