<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Saturday, October 6, 2012

Cartile mele

Am vazut ca va plac astfel de postari si am zis sa va arat ce carti m-au atras suficient cat sa le cumpar. Pe acestea le-am ridicat de la posta ieri.

 De la Vrajitoare am mari asteptari, de asemenea si de la The Raven Boys.

Seriile BDB si The Hollows nu mai au nevoie de nicio prezentare, cred. Primul volum din BDB e asteptat sa apara in trimestrul acesta si in Romania, la Leda.

18 comments:

Anonymous said...

Lectură frumoasă!
La BDB am şi eu 10 volume, dar sunt "on hold" pentru moment.
Am înţeles că primul volum al seriei nu este chiar "senzaţional", următoarele sunt mai bune :).

CCAM said...

Da, nici pe mine nu m-a impresionat primul volum... de aceea m-am si oprit. DAR si primul volum din Dark Hunter m-a dezamagit groaznic si totusi urmatoarele sase mi-au placut intre mult si foarte mult.

Ale Criss said...

Cat de frumoase sunt copertele primelor doua carti!! Lectura placutaa!

Anonymous said...

Bine de ştiut, să nu mă aştept la foarte mult la 1 vol din seria BDB.
Eu la Durk Hunter sunt "puţin nedumerită", am vreo 15 ebookuri pe kindle, am încercat cu ajutorul Goodreads-ului să vad ce volume sunt şi în ce ordine trebuie citite...:((( (deşi, am înţeles că pot să le citesc şi aleator de obicei, îmi place să le citesc în ordine). N-am făcut decât să mă mi-e pierd în 3 serii ale autoarei.. Sper să mă lămuresc, oricum seria este tot on hold, dar este ultima pe listă. Am auzit numai laude la volumul Acheron la DH.

CCAM said...

@Cristina Elena - la goodreads poti da click pe numele seriei si in paranteze apar nr de volum - uita-te doar numarul Dark Hunter chiar daca alaturat apare si Were Hunter; Were Hunter face parte din seria Dark Hunter dar personajul principal nu e un dark hunter ci un "prieten" de-al lor - were :D

I-am promis lui Acheron ca-l citesc de o 100 de ori pana acum, dar ca si tie, imi place sa citesc volumele in ordine. Am citit 8, asa ca...inca un pic...

Anonymous said...

Mona, tocmai asta am făcut, am dat click pe fiecare serie.. Mai este încă una, parcă Dream Hunter (ceva de genu'). Când o să mă hotărăsc să citesc seria, mai verific odată pe Goodreads.
Am o grămadă de serii pe kindle, mi-am zis că mă apuc de seriile terminate sau cele cu 5-6 cărţi. BDB şi DH au o grămadă de volume şi încă mai apar..
De abia aştept să citesc şi Iced, măcar la KMM am citit ambele serii :).
Momentan am primit ultimele 2 volume la seria lui Grey şi 2 serii ale lui Kresley Cole, pe care trebuie să le citesc şi să le trimit înapoi :).

Geo. said...

Olala, sa stii ca mie chiar imi place rubrica asta! Am cu ce sa imi clatesc ochisorii.

The Raven Boys are o coperta geniala si BDB la fel, dar pana ajungem noi la volumul ala, o sa mai dureze ceva!

Geo. said...

Oh, I forgot, lectura placuta :X!

Unknown said...

Ador postarile acestea. Asa pot sa ma inspir si sa stiu ce carti merita sa imi cumpar. Sa te bucuri de ele. Copertile sunt foarte dragute si asteptam recenziile :) Lectura placuta

Alexandra Ioana said...

sa le pastrezi sanatoasa si lectura placuta >:D<!
Imi plac foarte mult copertile si cartile,si astept ca leda sa scoata aceste serii si la noi.

Stephany said...

Vad ca citesti multe carti in engleza :) Cunostintele mele in materie de engleza nu sunt suficiente pentru a putea citi ... eu stiu... o carte poate, insa cu destul de multe dificultati si cu dictionarul langa mine :))
Dar ce pot spune, inca mai invat :)

Si eu mi-am luat ceva carti profitand de o reducere pe pe Elefant.ro.
Mi-am luar seria casa Noptii ( toata ) si abia astept sa ma apuc de citit :))

CCAM said...

@Stephanie - mi-a placut Casa Noptii - mai am de citit ultimele doua volume aparute la noi. Dupa ce citesti poate vorbim despre ea, si despre ce as vrea eu sa se-ntample.

Sa nu dati spoilere!

Cristinab said...

lectura placuta Mona! asteptam recenziile.
vol 1 din BDB il astept cu sufletul la gura!

Unknown said...

Vreau si eu seria Witch song :((. Trebuie sa imi ajunga si mie zilele astea The raven boys si abia astept sa o citesc. Lectura placuta!

Stephany said...

@CCAM
Asta dupa ce termin de citit seria! Asta insemnand ca trebuie mai intai sa ma apuc de ea :) Tot aman momentul gandindu-ma ca daca ma apuc de ea, nu o voi mai lasa jos din mana :))
Si nu-ti fa griji, fara spoilere , sa nu-ti stric surpriza :))

Andreea said...

Super achizitii:X.Sa te bucuri de ele:X

Bonnie Ithil said...

Ce frumoase sunt! Lectura placuta! :*

Alexandra Ioana said...

minunateee:x
abiastept sa apara la noi seria de kim harrison si j.r.ward:x
poate apar luna viitoare,in noiembrie:x,ca am auzit ca leda ne pregateste o gramadaa de surprize si noutati:x