<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, October 3, 2012

Dead Mann Running by Stefan Petrucha

Description:
Just because a bullet has your name on it doesn’t mean you shouldn’t duck…

Either I’m stubborn, or it’s rigor mortis, but being dead didn’t stop me from being a detective or finding my wife’s killer. But it’s tough out there for a zombie, and lately it’s been getting tougher. These days the life-challenged have to register and take monthly tests to prove our emotional stability. See, if my kind gets too low, we go feral. I’ve been feeling a little down lately myself…

So when a severed arm—yeah, just the arm—leaves a mysterious briefcase at my office, my assistant, Misty, thinks figuring out where it came from will keep me on track. But this case goes deeper and darker than I imagined, and my imagination gets pretty dark. Turns out the people after it know more about my past life than I can remember, and even more about what I’ve become.

Prezentare:
Doar pentru că un glonț are scris pe el numele tău, asta nu înseamnă că nu trebuie să te fereşti…

Poate o fi firea mea încăpățânată sau o fi din cauza stării de rigor mortis, dar să fiu mort nu mă oprește să fiu detectiv sau să-l caut pe ucigașul soției mele. Dar e greu să fii zombie, iar perspectiva devine tot mai sumbră. Provocarea momentului este aceea de a mă înregistra și să trec testele lunare care ne demonstrează stabilitatea psihică. Vedeți, dacă cei ca mine decad prea mult, o luăm razna și devenim sălbatici. Iar în ultima vreme m-am simțit cam doborât...

Așa că atunci când un braț retezat – mda, doar brațul – lasă o misterioasă servietă în biroul meu, asistenta mea, Misty, închipuindu-și cine mi-a lăsat-o, crede că lucrul acesta mă va aduce din nou pe linia de plutire. Dar cazul devine din ce în ce mai complicat și mai sumbru decât îmi imaginasem, iar gândurile mele mai întunecate. Oamenii pe care îi urmăresc se pare că știu mai multe despre viața mea precedentă decât eu îmi pot aduce aminte sau chiar mai multe despre ce voi deveni.
 

5 comments:

Anonymous said...

Imi place prezentarea Mona, cred ca mi-ar placea si cartea. Gasim cartea si in limba romana sau...?
Stefan Petrucha? Ma gandeam ca este autor roman :), dar Petrucha nu prea este nume roman.

CCAM said...

cred ca doar in engleza. Si mie mi-a sunat romaneste numele autorului... a fost unul dintre motivele pentru care am cautat-o... Poate fi Petrus si englezit??? nu stiu dar mi-a sunat "de-al nostru". :D
Din cate am vazut scrie ca s-a nascut in Bronx, asa ca poate parintii sunt de prin Europa estica

Anonymous said...

Eu am crezut ca este român la prima vedere a numelui (deja ma gandeam, ca ma voi apuca de citirea romanelor scrise de români), la a doua privire a numelui Petrucha m-am razgandit. Mi-a placut prezentarea si povestea, mi-a dat impresia a fi o carte din perspectiva unui barbat.

Alexandra Ioana said...

si eu am crezut ca este roman,dar cand am vazut coperta si descrierea in engleza m-am gandit ca este doar in strainatate aceasta carte.interesanta recenzie.

Unknown said...

O alta carte despre zombie foarte interesanta. Cred ca o sa devin fana numai citit descrierile cartilor pe care doresc sa le citesc. Nu am mai auzit despre o astfel de carte. Un zombie detectiv care doresc sa isi razbune sotia este o idee originala si pare o carte chiar originala