<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Tuesday, October 2, 2012

Concurs Halloween

Ne-am gandit sa sarbatorim Halloween-ul cu voi! Si cum putem face asta decat prin a schimba impresii despre cartile in ton cu sarbatoarea. Ma rog, in conceptia moderna...

Asadar,organizam prezentul concurs ce are drept premiu Colectia "Vampirii Sudului" in editia de chiosc plus volumul 11, asadar toate volumele aparute in Romania. Nu va speriati sunt de aceeasi dimensiune.
Daca nu le aveti inca si le vreti, trebuie doar sa completati formularul de mai jos. Nu sunt multe de facut. Doar sa ne "venerati", placeti si sa ne arati unde, ce si cum!

Vom anunta castigatorul celor 11 volume pe 31, in ziua Halloween-ului!

Spiritele norocului sa fie cu voi!



a Rafflecopter giveaway

19 comments:

Alice D said...

thanks! <3

Duduş said...

genial concurs <3

Jo.hanna said...

Se potriveste super cu Halloween-ul! Multumim!

Anonymous said...

Bafta concurentilor! Foarte frumos premiul!

Anonymous said...

Multumim pt. concurs!!!

Unknown said...

Doamne deci vreau sa va multumesc pentru toate concursuriile si munca pe care o depuneti ne aduceti atat de multa bucurie in case si pentru asta va multumesc si va felicit:*:**

Andreea said...

Multumim mult pentru noul concurs.Sunteti o echipa minunata!

LoStInDr3aMs said...

bafta tuturor!!!eu am seria dar numai primele 10 volume...trebuie sa fac rost si de 11 deoarece m-a inebunit mama(stiu!a citit mama seria:)) )

giorgiana said...

super sansa....multumim, sunteti grozavi

Unknown said...

frumoase concursuri... Bafta tuturor! :*

Bianca said...

Multumim pentru minunatul concurs!:D

Stephany said...

Bineinteles ca m-as fi inscris si eu ... daca nu le aveam :))
Chiar acum cateva zile mi-am achizitionat volumul 11 si ieri seara l-am terminat de citit :) Este genial si abia astept volumul 12 :P

Cristina said...

Frumos concurs. Presupunand prin absurd ca as castiga, as putea sa primesc volumul 11 si celelalte 10 sa le las altcuiva?

CCAM said...

@Cristina - frumos din partea ta si cred ca da, e foarte posibil

Unknown said...

Multumim pentru concurs. Premiul este superb. Succes tuturor participantilor.

Cristinab said...

e un mega concurs!
@ Cristina, chiar frumos gestul tau. la fel voi proceda si eu, am primele 8 vol, le voi accepta doar pe urmatoarele.

multumim pentru concurs si succes tuturor :)

Marmo said...

Super tare concurusul :) e un premiu foarte mare si chiar potrivit pentru Halloween. Insa am o intrebare : de ce nu ati pus si distribuirea pe facebook a concursului :D ?

CCAM said...

@Marmo - e si pe facebook; teoretic trebuie sa apara automat. Probabil a fost "acoperita" de celelalte postari. Ma bucur ca ai descoperit concursul si asa :D

Lorely said...

Super concurs si super premii! Sper sa am noroc:D ca de mult mi le doresc, insa nu am reusit sa mi le cumpar! :(

Succes tuturor!

Multumim din suflet!