<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Monday, April 8, 2013

Concurs Paste - Cartea Pierduta a Vrajitoarelor de Deborah Harkness

Descriere:
În inima Bibliotecii Bodleiene din Oxford, profesorul universitar Diana Bishop descoperă  în cursul cercetărilor ei un manuscris alchimic – Ashmole 782 – aflat sub o vrajă. Deși se trage dintr-un neam vechi și celebru de vrăjitoare, Diana a renunțat de mult la moștenirea familiei sale în favoarea cercetării universitare și a unei vieți obișnuite, așa că, după o analiză sumară, returnează manuscrisul. Dar descoperirea ei pune în mișcare o întreagă lume fantastică, atrăgând pe urmele sale deopotrivă demoni, vrăjitoare și vampiri. Printre ei se află și Matthew Clairmont, un vampir genetician pasionat de teoriile lui Darwin, pe cât de periculos, pe atât de enigmatic. Relația care se înfiripă între cei doi amenință să spulbere pacea fragilă care domnește de secole în lumea lor. O poveste romantică sofisticată și plină de suspans îi unește în încercarea de a descoperi secretele manuscrisului, între ale cărui pagini se află cheia unui trecut misterios și a unui viitor nesigur.

a Rafflecopter giveaway

20 comments:

Adela C. said...

Eu tocmai am primit cadou primele doua volume in engleza de la iubitul meu, dar vreau sa urez succes tuturor!

Unknown said...

Multumim pentru concurs! :)

Crina|| booktwist_ said...

Multimim de concurs!

Emilian S said...

O carte frumoasa si plina de neprevazut.

~ I still hope !~ said...

Multumim :x cat mi-am dorit cartea astaa :D:D

Unknown said...

@Adela,vreau si eu un iubit ca al tau...:(

lalala said...

Multimim pt concurs!

Claudia said...

Cartea este superba!Multumim!

Cristinab said...

multumim pentru concurs si succes tuturor!

Anonymous said...

Deci,vreau sa va multumesc pentru toate concursurile frumoase care le organizati aici pe blog! De fiecare data vad numai titluri bune. :) Multumim si pentru aceasta sansa.

meduza said...

Mulţumim frumos pentru concurs :)

Unknown said...

Sunteti superbi, mereu o surpriza foarte placuta ca aceasta.! :)

Unknown said...

poate castig si eu...

lalala said...

Multimim pt concurs!

Giani said...

Multumim pentru concurs.

Alexandra Ioana said...

Multumim pentru concursurile minunate >:D<

Narcisa said...

succes la toti

Unknown said...

E prima data cand intru pe acest site.Multumesc pt concurs.Am citit ceva comentarii interesante despre aceasta carte. :)

Lexi said...

Succes tuturor >:D<

Simona said...

Mulţumim foarte mult pentru acest concurs şi şansa pe care ne-o oferiţi! Am înţeles că este o carte destul de reuşită; chiar foarte! :] Este pe lista mea TBR!