<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, January 9, 2014

Concurs Inimile celor patru de Vladimir Sorokin

Descriere editura:

Literatura rusa contemporana ne-a obisnuit cu scene atroce, dar nici un alt autor n-a mers atat de departe ca Vladimir Sorokin. Inimile celor patru (1993) este textul in care Sorokin experimenteaza mai mult ca oricand, punand la incercare rezistenta hartiei, dar si a personajelor de hartie, sangele lor inrosind complet atmosfera cartii; poate cel mai sangeros roman realist pe timp de pace.

Desi posedate de violenta, personajele lui Dorokin sunt in acelasi timp fiinte fragile, cuprinse de o candoare stranie, in universul carora cruzimea se inscrie in banalitatea gesturilor cotidiene.

Daca doriti cartea, completati formularul Raffle de mai jos.

Castigatorul va fi anuntat aici pe blog, si va avea 7 zile la dispozitie pentru a isi revendica premiul. Succes!

a Rafflecopter giveaway

3 comments:

Unknown said...

Din nou o carte interesanta de care eu personal nu am auzit!Dar coperta este foarte tare si spune foarte multe!Imi place foarte mult!

alexa ioana said...

nici eu n-am auzit de ea, dar imi place cum suna si as vrea sa o citesc

Roxi. said...

Nici eu nu am auzit de aceasta carte pana acum ,dar pare foarte promitatoare si buna de citit! :)