<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, March 1, 2013

Serii asteptate (2) Undead / Betsy, Regina Vampirilor by MaryJanice Davidson

In aceasta rubrica vroiam sa prezentam unele dintre numeroasele serii începute a fi publicate în România şi nefinalizate sau prea mult lungite în timp. Lungite atât de mult încât cititorii uită de ele sau când apare următorul volum, celelalte nu mai sunt disponibile.

Azi e rândul seriei Undead / Betsy, Regina Vampirilor de MaryJanice Davidson. Da, e vorba de seria din care, cu chiu cu vai, a apărut volumul 1, Nici moartă, nici măritată, în 2010 şi volumul 2, Nici moartă, nici angajată în 2011. 2011 scrie pe carte şi o iau de bună, deşi mă întreb când a trecut mai mult de un an? Ce v-am spus? Trece atâta timp încât uităm de ele.


De ce aparițiile sunt atât de rare ajunge să nu ne mai intereseze pentru singurul motiv că editurile nu au în stand-by (sau mai rău "renunțate") doar una sau două serii, ci o grămadă! Oricum am lua-o, tot nu-i frumos din partea lor şi nici prea profitabil...

Între timp, în lumea largă se lansează pe 5 martie volumul intermediar #11.5: Undead and Underwater, care conține trei povestiri (novella) în acelaşi stil amuzant şi sexy.

Cine a citit o carte din serie ştie, celorlați le spunem acum, că e o serie care distrează, te face să zâmbeşti şi... să zicem că îți descrețeşte fruntea cu siguranță. Oricum merită să fie citită (chiar şi pe ascuns de cei ce se consideră „deasupra” unor asemenea frivolități).

8 comments:

shosetzua96 said...

La multi ani de 1 Martie!Sa veti o primavara frumoasa!

CCAM said...

Multumim!!! Va dorim si voua, fete si baieti, sa va bucurati de primavara. Sa fiti fericiti si impliniti!

deea s said...

doamneee:o si atunci la noi nu mai apre?/:(( de cand astept urmatorul vol:D si la multi ani de 1 martie!!!o primavara frumoasa si calduroasa sa aveti!!!

CCAM said...

@deea s - inca speram sa apara.. si mai repede

alexa ioana said...

o dovada clara de neseriozitate din partea editurii.eu cred ca multe persoane asteapta cu nerabdare volumul 3. si asteapta, asteapta si tot asteapta, ca mine...:(


O primavara frumoasa va doresc plina de impliniri si momente fericite!:*

Anonymous said...

Imi place rubrica! :D
Seria e minunata, m-am distrat teribil cu volumele acestea doua. Si intr-adevar, mare, mare pacat ca unele serii au parte de o astfel de soarta la noi. Banuiesc ca nu au succesul la care se asteapta editurile, dar sincer, in afara de cateva edituri, majoritatea nici macar nu isi promoveaza prea intens cartile. De exemplu, planuiam acum cateva luni sa citesc The declaration de Gemma Malley in engleza, cand am descoperit absolut intamplator ca seria a fost de fapt tradusa la noi!
Cred ca o serie pe care ar trebui sa o aveti in vedere pentru rubrica asta ar fi si Beautiful Creatures. Afara e deja incheiata si la noi au ramas la volumul 1. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca l-au reeditat acum ca tot aparea filmul, insa de continuare nu se aude nici acum nimic..

CCAM said...

@roxtao - ne-am zis si noi sa scriem de Beautiful Creatures, dar cu atata publicitate in jurul ei cu ocazia filmului probabil se stie deja de intarziere.
Si da, promovarea lipseste cu desavarsire. Putem accepta ca presupune costuri suplimentare, dar acestea ar aduce venituri suplimentare. De exemplu, nici eu nu stiam ca autoarea Culorilor dragostei e aceeasi Gier a "Ce sa fac cu mostenirea?" Daca as fi stiut as fi luat-o de mult.

Cristinab said...

auzisem de cele 2 volume ca sunt bune si merita citite.

eu mi-am propus sa incep serii care au macat 2 volume aparute. altfel ma enervez aiurea asteptand continuarea povestii.

cel mai aproape exemplu este a 16-a luna si Daca as ramane, ar fi putut aparea si la noi de mult, dar...
Editurile pierd muuult pentru ca nu-si promoveaza cartile printr-o publicitate mai buna, mai intensa.
Eu nici nu stiam ca Viata lui Pi a aparut la noi, decat atunci cand voi ne-ai aratat achizitiile.
[unde a facut Polirom publicitate?]
si mai cred ca ar fi bine daca editurile ar scoate cartile in editie limitata sau prin precomanda. cine vrea cartile are sansa sa le cumpere. astfel ar fi o situatie win-win.