<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, November 13, 2013

Concurs Aurul Incasilor de Clive Cussler

Descriere Editura:

In acest roman, Dirk Pitt se întoarce [Nota MB: cartea poate fi citita independent de celelalte carti ale seriei] pentru o nouă aventură incredibilă, în stilul său caractestic. Aţi ghicit! Va fi vorba de o vânătoare de comori sau, mai precis, despre căutarea unui uriaş tezaur care a aparţinut incaşilor, despre o reţea internaţională de hoţi, despre secretele unei civilizaţii dispărute, toate strânse la un loc într-o acţiune cum numai Clive Cussler putea să inveteze.

Daca o vreti, completati formularul! (Castigatorul va fi anuntat pe blog - v.pagina Reguli)
Succes!
a Rafflecopter giveaway

6 comments:

Unknown said...

Interesanta carte! :) :)

Unknown said...

Multumim pentru concurs :)

horade said...

Multumim pentru concurs!

LAURA LOREDANA MYRVOLD said...

Mi-ar place sa o citesc, pare foarte interesanta!
Multumim pentru concurs, particip !

Roxi. said...

Stiu de ceva timp de aceasta carte si mi-ar placea tare mult sa o am!

Multumim mult pentru concurs. :)

Unknown said...

Am auzit de aceasta carte si sora mea este fan!