<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Tuesday, October 1, 2013

Concurs Templul de aur de Yukio Mishima

Templul de aur a fost ecranizat de trei ori: in 1958 sub titlul Enjo (Conflagratia), in regia lui Kon Ichikawa, in 1976, cu titlul original Kinkaku-ji, in regia lui Yoichi Takabayashi, si in 1985 ca parte a filmului Mishima: A Life in Four Chapters, regizat de Paul Schrader si produs de Francis Ford Coppola si George Lucas. (sursa Elefant.ro)

Daca o doriti, completati formularul:

a Rafflecopter giveaway

5 comments:

Unknown said...

imi pare atat de bine ca dati carti scrise de japonezi...

iri said...

pare super faina :D

ps: ai un tag la mine

Simona said...

Îmi plac foarte mult cărţile scrise de autorii japonezi! Mă bucur că apar din ce în ce mai multe la noi!
Mulţumim pentru concurs! Succes tuturor!!

Bianca said...

Mereu mi-am dorit să citesc o carte scrisă de un japonez. Sper să am noroc :).

Andreea said...

Felicitari castigatoarei :*!