<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, October 16, 2013

Concurs Razboiul Z de Max Brooks

Recenzia noastra aici

Descriere editura:

Un medic chinez asistă la primele cazuri ale unei epidemii inexplicabile, care cuprinde treptat întreaga lume. În mai puțin de un an, populația Americii își găsește adăpost în lagărele pentru refugiați din Cuba, europenii se baricadează în castele medievale, iar Pakistanul abate asupra planetei iarna nucleară… 

„Pacientul zero" al pandemiei apare în China, al cărei guvern încearcă să restricționeze infecția și inventează o criză ce implică Taiwanul pentru a-și masca activitățile. Epidemia se răspândește însă în alte țări prin intermediul comerțului cu organe de pe piața neagră și al refugiaților, înainte ca răbufnirea ei în Africa de Sud să o aducă în atenția publicului... Peste zece ani, peisajul geopolitic al planetei este transformat pentru totdeauna. 

„Omenirea s-a clătinat în pragul extincției…" 

Maximillian Michael „Max" Brooks (n. 1972) este scriitor și scenarist american, fiul regizorului Mel Brooks și al actriței Anne Bancroft. Războiul Z s-a vândut în 600.000 de exemplare și este transpusă de Brad Pitt pentru marele ecran din 2013.

12 comments:

Unknown said...

Multumim pentru concurs!

CRISTINA said...

its a nice book

Bianca said...

Iei! Mulţumim! ^^

horade said...

Un excelent concurs avand drept premiu o carte a carei ecranizare a fost fulminanta !

Unknown said...

Am vazut filmul,mi-a placut foarte mult.Cartea trebuie sa fie si mai buna.

Ale Criss said...

Inca nu am vazut filmul, dar am auzit numai pareri bune, cat si despre carte <3 Multumim pt concurs

LAURA LOREDANA MYRVOLD said...

Mi-ar place sa citesc cartea, e mult mai detailata decat filmul...multumim pentru concurs !

Unknown said...

Cartea sigur este mult mai frumoasa decat filmul pe care l-am vazut si nu ma fascinat in mod deosebit.

Anonymous said...

este o carte deosebita, mi-a placut foarte mult, mult succes participantilor

Unknown said...

Super carte, can't wait to read it :D

Unknown said...

Genial concurs <3

dana71 said...

Inca un film cu Brad Pitt, doar ca acum el lupta impotriva celor "reci"...:)
O carte buna si o ecranizare pe masura!