<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Tuesday, May 7, 2013

Castigatori Maraton Paste 6 mai 2013

Concurs 1  Destine la Limita - MIRCIU Elena Victoria GFC Vyky

Concurs 2  Circul Noptii - PLESCA Roberta GFC Roberta ioana

Concurs 3  O Singura Zi (DVD) - CONTU Andra GFC etoile de mer

Concurs 4  Belea Mare - CELINA Gora GFC Cely

Concurs 5  Pistolarul -SIMA Claudiu GFC Klaudyu 44

Concurs 6  Dorian Gray (DVD) - STEFAN Livia GFC Katty Deea

Concurs 7  Disparuti si Foamea - PACHITARIU Roxana

Concurs 8  Reactie in Lant - CIRJAN Denisa GFC Denise Chris

Concurs 9  Wolfman (DVD) - Ana Maria CRISTEA GFC Ana Maria C

Concurs 10 Secta Asasinilor - FERCALO Larisa-Oana GFC Larisa Oana

Concurs 11 Vantul Demonilor - Andrei Ionut CRISTIAN  GFC Ionut Andrei (Ionutzk)

Concurs 12 Midnight in Paris (DVD) - IANCU Maria-Andreea GFC Shosetzua96

Concurs 13 Cand esti vrajitoare... - Andra BURCIU GFC Andruska

Concurs 14 Sherlock Holmes (DVD) - Laurentiu PARASCHIV GFC Laurentzyu

FELICITARI!

Stiti regulile. Aveti 7 zile sa ne trimiteti adresele complete. 

31 comments:

Unknown said...

extraordinar:din 14 nu am castigat la niciunu....:((

YuLiAnDrEeA said...

Nici eu poate data viitoare avem noroc,oricum felicitări câștigătorilor :)


JustLaugh said...

se pare ca norocul nici cu mine nu tine:))) Oricum felicitari tuturor! :)

Unknown said...

Ura!!! Am castigat- va voi trimite datele prin mail :)Va multumesc enorm pentru oportunitate (si pentru premiu) si felicitari tuturor castigatorilor:***
Si @ Nastya, nu fi trista- sigur data viitoare va fi cu noroc :)

M.Grant- Pregateste-te!

Anonymous said...

Norocul ma ocolit si pe mine, felicitari castigtorilor !! :)

Unknown said...

ASa ma mint si eu ca data viitoare o sa fie cu noroc:)) Felicitari castigatorilor

Unknown said...

FELICITARI CASTIGATORILOR! NU AM AVUT NOROC,POATE DATA VIITOARE! :)

Andreea said...

Poate am noroc data viitoare.

Unknown said...

felicitari tuturor! :)

Denisa C said...

Hihiii "Reactie in lant" ,super!! Multumim pentru concursuri! :)
Felicitari tuturor! :D

Unknown said...

eii nu trebuie sa FIM TRISTI au fost enorm de mult participanti

GZM said...

@Bia Bianca, imi pare bine ca aceasta specificare a venit din partea unui concurent. :)))

shosetzua96 said...

Eheeee am castigat :) multumec Mythical Books!!!

Unknown said...

Hi ,hi ce superrrr!!

Adelina Eneșca said...

Felicitari castigatorilor!

ionutzk said...

multumesc mult pentru premiu :) ... voua si mai ales celor mici care m-au extras :)) ... pana la urma tot cei mici au tras la sorti nu ? :)

Unknown said...

Niciodata nu reusesc sa-mi amintesc : 'Graba strica treaba', in special atunci cand tastez pe telefon. Oricum, ma bucur ca m-ai corectat :)

GZM said...

Da, am facut biletele si ei au extras castigatorii.:)

Simona said...
This comment has been removed by the author.
Simona said...

Felicitări tuturor şi lectură plăcută!!! :D

Clau said...

multumesc pentru premiu :D

horade said...

Felicitari castigatorilor !
In rest trebuie sa simti, cand vine momentul pentru o pauza de concursuri...

Anonymous said...

Multumesc mult, am trimis mail! ;)

ionutzk said...

am trimis si eu mail ...sper ca l-ati primit ... nu mi-ati raspuns la mail :D

Bianca said...

Hi hi,norocul fuge de mine ,se pare :)).Felicitări câştigătorilor şi lectură/vizionare plăcută!:D

shosetzua96 said...

Si eu am trimis ....o sa raspunda

Unknown said...

Si eu am trimis e-mail ,cred ca o sa raspunda cand o sa aiba timp :d

Anny said...

Felicitari tuturor castigatorilor!

CCAM said...

Chiar tu Ionutzk? Aveam deja adresa, dar multumim ca te-ai conformat si ai mai trimis-o o data.

Am avut un program f incarcat si am ramas un pic in urma cu expedierea cartilor (+zilele libere ale postei si aglomeratia din jurul sarbatorilor la ghisee), dar vrem ca in cel mai scurt timp sa le trimitem. Incepem cu cele mai vechi... O sa trimit cate un reply la cei ce au tr adresele. Daca nu il primiti pana maine seara, mai trimiteti o data adresa... si treceti la "subiect" premiul castigat, ne ajutati mult daca o faceti

ionutzk said...

da chiar eu :)) ... am zis ca poate nu l-ati primit :)) ... poate s-a pierdut pe drum :)) ... aaa deci daca v-am trimis deja adresa o data...nu mai trebuie sa o trimit alta data cand castig :D ?

CCAM said...

Ionutzh - ba da, sa o trimiti; ne e mai usor decat sa cautam prin multele email-uri primite. Si poate te muti intre timp :D