<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, May 9, 2014

Concurs (RO): Fortele raului absolut de Kelley Armstrong

Puteti citi recenzia noastra aici
si veti vedea de ce inca mai organizam concursuri cu aceasta serie. 

Veţi aştepta cu disperare urmarea.” – Melissa Marr, autoarea bestsellerului New York Times WICKED LOVELY

"Revelatia este un roman inca si mai reusit decat Invocarea. Chloe si prietenii ei adolescenti supranaturali se straduiesc sa gaseasca un ajutor in lupta impotriva grupului care incearca sa-i ia ostatici, si nu exista nici un moment trenant in calatoria lor si nici un rand neizbutit in scrierea lui Armstrong." - Charlaine Harris

Castigator anuntat pe 20 mai 2014
a Rafflecopter giveaway

7 comments:

Unknown said...

Am auzit multe despre cartea aceasta, insa pana acum nu am avut ocazia sa o citesc si chiar mi-ar placea foarte mult sa o fac ^_^

Unknown said...

Am aflat din recenzia voastra ca este o serie superba. Felicitari, imi place mult.

Unknown said...

Imi plac cartile scrise de aceasta autoare! :)

AliceNeko said...

Kelley Armstrong este o excelenta scriitoare.

Unknown said...

Am auzit multe lucrur negative despre aceasta serie, dar totusi, poate, ii voi da o sansa acum ca ti-am citit recenzia :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.