<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, June 28, 2013

Concurs la Sfarsit de saptamana Floarea de loldilal de Ana-Veronica Mircea

Descriere editura:

„Nesocotind ritualurile şi stârnind rumoare în rândul asistenţei scandalizate, îmi oferă o floare de loldilal. O iau mulţumindu-i din ochi şi, fără să-mi pese că aş putea fi muşcat, îmi afund nările în ea, îi sorb cu nesaţ parfumul, singurul care poate învinge putoarea de latrină înconjurată de hoituri ce mi se pare că – sau chiar a luat în stăpânire iubitul meu Oraş.“
Floarea de loldilal

„N-ai minte, bombăne, cu năduf. De ce m-ai atins, omule?! M-ai silit să mă întorc pe făgașe primejdioase! Nimeni nu bântuie în grabă și cu gândurile împărţite prin plasa Timpului, unde lesne te rătăcești! Puteai strica totul! Iţa vremii se înnoadă mai repede decât clipești. Iar nodul înseamnă, oho!, atâtea căi! Mă pu­team pierde în lumi lăturalnice, puteam rămâne prinsă în cele trecute, ba, chiar mai rău, în cele care, poate, nu vor fi! Oricum, în trupul ăsta n-aș mai fi revenit! Niciodată!“
Rayadatys

a Rafflecopter giveaway

7 comments:

Adela C. said...

Multumesc. Chiar imi doream cartea asta.

Ale Criss said...

Suna interesant. Frumos concurs :P

Unknown said...

Thank you

Unknown said...

Multumim pentru concurs!

Unknown said...

Interesanta carte!

Unknown said...

bafta tuturor!

Deathnote said...

Sa inteleg ca am castigat...? :P